וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "הייתה לנו מחצית ראשונה סנסציונית"

מאמן ספרד הצעירה חגג עלייה לגמר יורו 2013, אבל מודאג מהעייפות של שחקניו. סקולרוד: "זו הייתה הרפתקה נהדרת"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הנבחרת הצעירה של ספרד המשיכה להרשים הערב (שבת) עם עלייה שנייה ברציפות לגמר אליפות אירופה ושישית בסך הכול. בפעם שעברה הספרדים זכו ואחרי ה-0:3 המרשים הערב נגד נורבגיה - ניצחון שהתווסף לשלושה קודמים משלב הבתים - נראה שה-לה רוחיטה תגיע למשחק על התואר ביום שלישי כפייבוריטית.

מאמן נבחרת ספרד הצעירה, ג'ולן לופטגי. ברני ארדוב
מחמאות ליריבה.לופטגי/ברני ארדוב

מאמן ספרד, ג'ולן לופטגי, סיכם: "הייתה לנו מחצית ראשונה סנסציונית, הגענו להמון מצבים, אבל השוער שלהם הציג יכולת גבוהה ומנע מאיתנו לכבוש. למזלנו הבקענו לפני ההפסקה. נורבגיה היא נבחרת עם לב גדול ושחקנים טובים. מבחינה פיזית וטקטית הם היו אחת משלוש הנבחרות הכי טובות בטורניר הזה ".

לופטגי התייחס גם לעלייה לגמר ואמר: "הדבר שהכי מעסיק אותנו כרגע זה לגרום לשחקנים להתאושש. הם ינוחו כמו שצריך ונעשה הכל כדי שהם יצברו אנרגיות מחודשות כי בגמר הדרישות יהיו אפילו יותר גבוהות. היום אפשר היה לראות במחצית השנייה שנורבגיה נחה יותר מאיתנו".

קשר אתלטיקו מדריד, קוקה, הוסיף: "אנחנו מאוד מרוצים כי המטרה שלנו הייתה לעלות לגמר. המשחק היה קשה - ידענו שנורבגיה תהיה אגרסיבית, אבל השער שכבשנו לפני הירידה למחצית הקל עלינו. במחצית השנייה הם השתפרו והגיעו למצב או שניים, אבל הצלחנו לנצח ולעלות".

מאמן נורבגיה, טור אולה סוקלרוד: "כשאני אסתכל אחורה בעוד יומיים-שלושה אני אהיה מאוד גאה על מה שעשינו בטורניר הזה. זו הייתה הרפתקה, נהנינו פה מאוד, השתפרנו מיום ליום ועשינו עבודה נהדרת בעצם ההגעה לחצי הגמר. אני מאוכזב כי במחצית השנייה נראינו מצוין, אבל בכל מקרה אנחנו מסיימים פה כשאנחנו גאים במה שעשינו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן נבחרת נורבגיה הצעירה, טור אולה סקולרוד. ברני ארדוב
גאה בהופעה של הנבחרת שלו. סקולרוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully