וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט פירס: "נמאס לי להגן על השחקנים האלה"

אחרי ההפסד לישראל, מאמן אנגליה הצעירה יצא במתקפה חריפה על שחקניו: "אי אפשר להסביר כל דבר תשע פעמים"

הנבחרת הצעירה של אנגליה סגרה הערב (שלישי) טורניר יורו 2013 עלוב, עם אפס נקודות ושער זכות אחד בלבד. אחרי ההפסדים לאיטליה ונורבגיה, נכנעו הערב שחקניו של סטיורט פירס גם לישראל של גיא לוזון, הפעם עם 1:0 משער של אופיר קריאף. מעמדו של המאמן בתפקיד מעורער מתמיד, כשבממלכה מיהרו לשלוף סכינים. בדיילי מייל נכתב בחמיצות: "ההשפלה הושלמה! האם פירס צריך להגיד שלום?". גם במירור תקפו את הנבחרת הצעירה המקומית עם הכותרת: "שפל חדש לאריות של פירס".

אגב, מהסגל הנוכחי של האנגלים, עשרה שחקנים יהיו רשאים להשתתף גם במוקדמות לאליפות של 2015: טום אינס, ג'ק בוטלנד, קונור וויקהאם, אנדרה וויסדום, ג'וש מקקרן, ג'ונג'ו שלבי, נת'ניאל צ'לובה, ווילפריד זאהה, ניית'ן רדמונד וג'ק רובינסון.

שחקני נבחרת אנגליה הצעירה מאוכזבים. GettyImages
בסיוטים הכי גדולים שלהם הם לא חלמו על טורניר שכזה. שחקני נבחרת אנגליה הצעירה/GettyImages

"השחקנים חייבים לקחת אחריות. אני כבר לא בא ומגן עליהם יותר, נמאס לי", אמר סטיוארט פירס. "קשה לתמוך בשחקנים אחרי שלושת המשחקים האלה. אני לא מבין למה אני צריך להגן עליהם, שיבואו הם ויעמדו מול המצלמות וידברו. הציפיות שלנו לפני הטורניר הם מיליון מייל ממה שקרה. השורה התחתונה היא שאתה מצפה מהשחקנים שלך לעשות את הדברים הבסיסיים, לא צריך לעמוד בקווים ולהסביר להם את אותו דבר שמונה או תשע פעמים".

פירס נשאל האם הטורניר המשפיל ישפיע על המשך דרכו בנבחרת הצעירה, והשיב: "על המעמד שלי זה לא ישפיע, אולי על המחשבות של ההתאחדות, אבל אני לא יודע. הבאתי אותנו לטורניר, באליפות עצמה היינו גרועים וקיבלנו את מה שמגיע לנו".

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה סטיוארט פירס. GettyImages
מעביר את האשמה לשחקנים. פירס/GettyImages

קפטן הנבחרת אנדרה וויסדום אמר: "כולנו מאוכזבים מהתוצאות, אבל צריך לנסות לעבור הלאה. לא היינו בשיאנו, וכשאתה שם חולצה של אנגליה, אתה חייב להיות בשיא שלך. לא עשינו לעצמנו ולמדינה חסד. אני מקווה שסטיוארט פירס ימשיך, כולנו מעריכים את העבודה שלו".

שחקן הנבחרת הצעירה של אנגליה, אנדרה וויסדום. GettyImages
"לא עשינו לעצמנו ולמדינה חסד". וויסדום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully