וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריה מציון: תופעה, אקסטזה, בן אדם

החגיגות בג'מייקה, הטירוף באולפני הטלוויזיה המחויטים והרגע בו אתה מבין שלבולט יש המון קלאסה. מדור הקליפים מצדיע לאגדה חיה, כולל פאדיחה עם הדגל האמריקאי

אמש (ראשון) הקדשנו את מדור הקליפים היומי שלנו לאדם אחד - יוסאין בולט. הספיישל הגיע על חשבון מספר קטעים אחרים אותם נביא לכם מיד, אולם גם את היום הזה נפתח, ברשותכם, עם האגדה מג'מייקה. כך הגיבו בארצו של בולט למירוץ היסטורי נוסף:

וזו היתה התגובה באולפן המצוין של ה-BBC, עם מייקל ג'ונסון האגדי. עוד נחזור אל החבר'ה האלה בהמשך, אגב:

מסתבר שבולט הוא לא רק ספורטאי ענק, אלא גם אדם עם הרבה מאוד קלאסה. תראו את הקטע הזה, בו הוא מפסיק את הראיון של אחרי המירוץ כדי לתת כבוד להמנון האמריקאי:

ג'מייקה, כפי שכבר הבנתם, היא מעצמת ספורט וריצה בפרט. זה ממש לא רק בולט. הנה, תראו כיצד הגיבו שם למדליית הזהב של שלי-אן פרייז'ר. איזה יופי:

בסך הכל, האולימפיאדה הזו עברה ללא תקלות ופאדיחות של ממש. אלא שגם בלונדון 2012 יש מדי פעם נפילות, כפי שקרה למארגנים לפני יומיים, כשניסו להניף את דגל ארצות הברית אל על בעקבות מדליית הזהב של סרינה וויליאמס, ולא ממש הצליחו:

מי שיצליח לתרגם ולשלוח לנו את הדברים שאומר המתאגרף האירי פאדי בארנס, יקבל את הערכתנו האינסופית:

בריטיניה עשתה את הכבוד האולטימטיבי לחותרים שלה, שהביאו שלל מדליות בימים האחרונים: הצגתם דמותם על טירת ווינדזור.

הבטחנו שנחזור לחבר'ה מהאולפן של ה-BBC. ובכן, כך הם הגיבו למו פארה המקומי זוכה במדליית זהב מופלאה בריצת 10,000 מטר. שימו לב למייקל ג'ונסון:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully