וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור האולימפי של פלסטין

מדור הקליפים מביא את סיפורו של הספורטאי הפלסטינאי הראשון שהעפיל למשחקים בזכות תוצאותיו. וגם: פדיחה ענקית ל-NBC והדרים טים בלגו

טקס הפתיחה המרהיב של אולימפיאדת לונדון אמנם מרגיש כאילו התרחש לפני שבועיים בשל הדרמות הגדולות, ובכל זאת - את מדור הקליפים היומי שלנו החלטנו לפתוח עם הקטע היפה הזה: המופע המרהיב בתבל מזווית של אחד המשתתפים בו.

מאהר אבו רמלה קבע היסטוריה באולימפיאדה הזו, כאשר היה לראשון בתולדות פלסטין שהעפיל לאולימפיאדה בזכות, בשל תוצאותיו, ולא בשל חסדיהם של הכרטיסים החופשיים. הנה סיפורו:

נבחרת הכדורסל המלהיבה של ארצות הברית תקיים הלילה את משחקה השני בטורניר כשתפגוש את טוניסיה. אם מישהו פספס את הניצחון של האמריקאים על צרפת, הנה תקציר המשחק. בערך:

מייקל פלפס יחפש הערב להפוך את האולימפיאדה הלא פשוטה הזו שלו לקצת יותר מוצלחת, כשיקפוץ למים למוקדמות המשחה ל-200 מטר פרפר. אולי הוידאו הבא, שצולם לאחר שהעפיל לאולימפיאדה הראשונה שלו (סידני 2000) יביא לו קצת מזל. ככה נראה מייקל פלפס בגיל 15, למי שתהה:

בארצות הברית זועמים על הצורה בה רשת NBC משדרת (או לא ממש משדרת) את האולימפיאדה עד כה, אך אתמול החבר'ה באמת עשו פדיחה רצינית. חלק גדול מהאירועים בארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות משודר באיחור ולא בשידור חי, וכך, מי שחיכה בכליון עיניים לצפות בגיבורה החדשה מיסי פרנקלין מתחרה במשחה הגמר ל-100 מטר גב, קיבל רגע לפני כן את הפרסומת הבאה:

בשבועות האחרונים מאות אנשים מעלים קטעים משעשעים של "ענפי ספורט" שמשום מה לא זכו להגיע לאולימפיאדה. אנחנו נשתדל להביא לכם את המוצלחים שבהם, ונפתח עם הקליפ הבא, שגם יסיים את המדור שלנו להיום:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully