וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לתמוז, שלושער לדאבור, שער ניצחון לדמארי

צפו: חלוץ פטרולול הרשים בהפסד 3:2 לסטיאווה, חלוץ גראסהופרס חגג בגביע, דמארי סידר 2:3 לאוסטריה וינה על זלצבורג

עומר דמארי שחקן אוסטריה וינה. Chirstian Hoffer, אתר רשמי
לא עוצר. דמארי/אתר רשמי, Chirstian Hoffer

מונס דאבור ממשיך בכושר הנהדר שלו. חלוץ גראסהופרס כבש היום (ראשון) שלושער ובישל שער אחד ב-3:5 על נוישאטל מהליגה השלישית בשוויץ, במשחק ששוחק במסגרת הסיבוב השני בגביע המקומי. דאבור כבש את השער הראשון כבר אחרי שתי דקות, הוסיף את השלישי כעבור עשר דקות, בישל ליוריק ראבה את הרביעי ונעץ בעצמו את החמישי של גראסהופרס בדקה ה-76. קבוצתו בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. דאבור מגיע לשבעה שערים העונה, כולל חמישה בגביע. אבי ריקן לא נכלל בסגל של פ.צ ציריך שגברה 1:2 על בלאק סטארס מהליגה הרביעית לאחר הארכה.

גם עומר דמארי לא מפסיק לקרוע רשתות. אחרי שבמחזור הקודם הוליך החלוץ את אוסטריה וינה לניצחון ראשון עם צמד ובישול, היום הוא היה אחראי לשער ניצחון דרמטי בדקה ה-86, שקבע 2:3 מרשים על האלופה זלצבורג. דמארי נהנה מבישול של וויליאמס קמארה והעלה את מאזנו לחמישה שערים במדי קבוצתו החדשה. בזכות הניצחון אוסטריה וינה הגיעה ל-11 נקודות והיא ממוקמת שישית בטבלה.

וגם טוטו תמוז לא מוריד את הרגל מהגז. חלוצה של פטרולול שלח עוד שני מסרים לאלי גוטמן, כשכבש פעמיים והשווה עבור קבוצתו מול סטיאווה בוקרשט, שניצחה למרות זאת 2:3 בפלוישט. אלכסנדרו קיפצ'יו (13) וקלאודיו קשרו (17) העלו את האלופה ליתרון, אבל תמוז לא ויתר. בדקה ה-28 הוא מצא בצד ימין את פריסו הקמרוני וביצע תנועה מצוינת לרחבה, שם התמקם בין שני הבלמים ומצא את הרשת. בדקה ה-59 תמוז השלים צמד עם טיל בתוך הרחבה אחרי עוד הכנה של פריסו, והעלה את מאזנו העונה לשבעה שערים בשבעה מחזורי ליגה בהם שותף, אבל המילה האחרונה הייתה של פרננדו וארלה, שהעניק ניצחון לסטיאווה בדקה ה-73.

השער הראשון של תמוז

השער השני של תמוז

עוד היום:

ביברס נאתכו רשם 90 דקות מלאות כאשר קבוצתו צסק"א מוסקבה גברה 0:1 בדרבי על לוקומוטיב. את שער הניצחון לצסק"א כבש אחמד מוסא בדקה ה-33. לישראלי היו שתי הזדמנויות טובות לכבוש בכדורים חופשיים ממצבים קורצים, אולם הוא לא בעט טוב בשני המקרים. בעקבות הניצחון, שהיה השלישי ברציפות של צסק"א בליגה ואולי השכיח ממנה מעט את החמישייה שספגה מרומא בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר, הקבוצה של נאתכו עולה למקום השני אחרי שמונה מחזורים.

גיא לוזון בדרך הנכונה. סטנדרד ליאז' שלו השיגה ניצחון חוץ 0:2 על וואסלנד בוורן, שהיה הראשון בליגה אחרי חמישה משחקים והשני ברציפות (אחרי ה-0:2 על רייקה בליגה האירופית) מאז קיבל לוזון אולטימטום מההנהלה. פול ז'וזה אמפוקו בישל את השער הראשון לאקס מכבי חיפה ז'רוזה טשיירה בדקה ה-52 וכבש בעצמו שבע דקות לסיום. לסטנדרד יש כעת 11 נקודות והיא במקום השמיני בטבלה.

* סלטיק, עם בירם כיאל וניר ביטון בהרכב סיימה ב-1:1 ביתי מאכזב מול מאת'רוול מתחתית הליגה הסקוטית. כיאל הוחלף במחצית, ביטון שיחק 90 דקות.

* עשהאל בן שבת ערך את הופעת הבכורה במדי קבוצתו החדשה קרקירה, השלים 90 דקות במרכז ההגנה, ספג צהוב והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על פאס יאנינה במחזור הרביעי בליגה היוונית.

* גיא אסולין לא היה בסגל מאיורקה, שהובילה 1:3, אבל ספגה חמישה שערים תוך 27 דקות ולבסוף הפסידה 6:4 בחוץ לאוסאסונה.

* עידן ויצמן חזר להרכבה של סימורג, שהפסידה 1:0 לקרבאח במשחקה החמישי העונה בליגה האזרית.

* רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-73 וסייע לא.א.ק לרנקה לשמור על היתרון שלה ולנצח 0:1 את אומוניה ניקוסיה במחזור הרביעי בקפריסין.

* קלאב ברוז', עדיין ללא ליאור רפאלוב הפצוע, הביסה 0:5 את קורטרייק במחזור השמיני בליגה הבלגית ועלתה למקום השלישי.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
ניצחון חשוב. לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully