וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: "אנחנו נירה למגרשי הכדורגל של ישראל"

בעוד מנהלת ליגת העל דחתה את ההחלטה לגבי פתיחת משחקי העונה ליום חמישי, ארגון חמאס שלח מסר באשר לכוונותיו

שיגור רקטות מעזה במבצע עמוד ענן, 2012. AP
איום ברור מצד חמאס/AP

בעוד מנהלת ליגת העל דחתה את ההחלטה לגבי פתיחת משחקי ליגת העל ליום חמישי אחר הצהריים, ארגון חמאס שולח מסר ברור ומאיים בירי רקטות לעבר יעדים אסטרטגיים בישראל כמו נמל התעופה בן גוריון, וכן גם בירי לעבר מגרשי הכדורגל בישראל. "אחרי המשא ומתן והמכות מישראל, אנחנו יודעים שהמשא ומתן נועד לכישלון", אמר הערב (רביעי) דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו-עוביידה, "על המשלחת הישראלית לצאת מקהיר ולעזוב את המשא ומתן. האויבים צריכים להפסיק לירות. אנחנו מזהירים את המטוסים שמגיעים לבן גוריון כי אנחנו נירה מחר בשש בבוקר. אנחנו נירה למגרשי הכדורגל של ישראל ולא לשטחים פתוחים. על הכובשים ועל העולם צריכים למלא אחר בקשתינו ולהפסיק את הכיבוש. אני קורא לג'האד ולמות מות קדושים".

בעקבות חידוש הירי מרצועת עזה אל יישובי הדרום ולאור ההנחיות החדשות של פיקוד העורף שאוסרות במקומות רבים על התקהלות של מעל אלף איש, החליטה מנהלת הליגה לדחות את שלושת משחקי גביע הטוטו שהיו אמורים להתקיים הערב. המדובר במשחקים בין הפועל רעננה למכבי נתניה, בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד נגד הפועל באר שבע. בשעות הצהריים הודיע הטוטו כי בגלל הספק לגבי קיומם של המשחקים בסוף השבוע, החליטה המועצה להסדר ההימורים בספורט להחליף בטפסי הטוטו והווינר את כל משחקי ליגת העל במשחקים מליגות אירופאיות.

מוקדם יותר הבוקר קיימו במנהלת ליגת העל התייעצות עם הגורמים הבכירים בפיקוד העורף. חשוב להדגיש כי למרות ההסלמה, עדיין לא התקבלה החלטה האם ליגת העל שאמורה להיפתח בסוף השבוע הקרוב אכן תיפתח כסדרה, והיא צפויה להתקבל עד יום חמישי בצהריים.

אצטדיון וסרמיל. ברני ארדוב
משחק גביע הטוטו בין אשדוד לבאר שבע כבר נדחה. אצטדיון וסרמיל/ברני ארדוב

אמש עדכן פיקוד העורף עדכן את ההנחיות לציבור עקב ירי הרקטות והפרת הפסקת האש. במסגרת ההנחיות החדשות, נאסר על התכנסויות של יותר מ-300 איש בטווח של עד שבעה קילומטרים מגבול רצועת עזה, וכן נאסר על התגודדות של יותר מ-500 איש בטווח של 40-7 קילומטרים. במקביל, ראשי הרשויות בגוש דן ובמרכז הארץ קיבלו הנחיה לפתוח את המקלטים הציבוריים, בהן תל אביב, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, חולון, בת ים, רמת גן וגבעתיים. תושבי המועצות האזוריות אשכול ושער הנגב התבקשו הערב להישאר במרחבים מוגנים.

מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, הבהיר הבוקר כי כל עוד לא ישתנו הנחיות פיקוד העורף ותהיה מגבלה על התקהלות קהל, לא יתקיים מחזור הפתיחה. "בכל יום משהו כאן משתנה", אמר גורם במנהלת. "לכן זה יהיה לא נכון להודיע כבר ביום רביעי שאין ליגה ביום שבת. נצטרך לחכות ולראות מה פיקוד העורף יורה ולקבל החלטות בסמוך למחזור בסוף השבוע".

אגב, הערב הופסק אימון הפועל באר שבע, לאחר שנשמעה אזעקה באזור האיצטדיון. השחקנים ירדו למרחב מוגן ולאחר מספר דקות האימון נמשך. שחקני הקבוצה כבר מתורגלים לעניין הזה והעונה נעצר האימון לא פעם. בוסרמיל משמשת המנהרה המובילה לחדר ההלבשה כמרחב מוגן. גם אימון קבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה נעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully