וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל פירסם תמונה שלו עם דגלי פלסטין ברקע

קשר נבחרת ישראל עורר סערה באינסטגרם כשהעלה תמונה ממשחק של סלטיק כשמאחוריו אוהדים עם דגלי פלסטין, וספג נאצות. ההתאחדות הגיבה: "גם אם שחקן טעה, מוטב להעמידו על הטעות ועל חוסר רגישות בתום לב ולא למהר להגיע למסקנות"

בעיצומה של המתקפה העולמית ברשת כנגד ישראל בעקבות מבצע צוק איתן, העלה אתמול (רביעי) בירם כיאל תמונה מעוררת מחלוקת לחשבון האינסטגרם שלו, בה מתנוססים דגלים רבים של פלסטין מאחורי דמותו במשחק של סלטיק. רבים מעוקביו הישראלים של כיאל תקפו אותו במילים קשות בתגובה לתמונה, כשמנגד היא זכתה גם למילות תמיכה מעוקבים פרו פלסטיניים.

כיאל צייץ בתגובה: "לא היתה לי כוונה לפגוע חלילה באיש ומרגע שהיו כאלה שנפגעו הורדתי את התמונה. אני מקווה שכמה שיותר מהר נחזור לדבר רק על כדורגל".

תמונה שהעלה בירם כיאל לחשבון האינסטגרם שלו. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
התמונה שהעלה כיאל/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בההתאחדות לכדרוגל פירסמו תגובה למקרה בה נכתב: "בירם כיאל הוכיח עשרות פעמים את המחויבות שלו לנבחרת ישראל, התייצב למשחקיה, נפצע במסגרתה, שיחק עבור המדינה וימשיך לעשות כן. הוא לא ייחס משמעות לתמונה שהעלה, ובוודאי לא הייתה בה שום כוונה פוליטית חלילה. מרגע שהפנו את תשומת לבו לעניין, כיאל מיהר להסיר את התמונה ולו רק כדי שאף אחד לא ייפגע. הכדורגל שלנו, ונבחרת ישראל בפרט, היו לאורך כל השנים סמל נפלא לדו קיום, לאיחוי קרעים ולאחדות. גם אם שחקן טעה, מוטב להעמידו על הטעות ועל חוסר רגישות בתום לב ולא למהר להגיע למסקנות. הימים הללו אינם קלים לאף אזרח במדינת ישראל, ומוטב לכולנו לעשות דווקא עתה ככל האפשר כדי להבטיח שנמשיך לחיות יחד בשלום, בכבוד ובאחווה בימים הטובים והיפים שנכונו לנו".

כזכור, ביום שישי פירסם חברו לקבוצה של כיאל, ניר ביטון, תפילה למען חיילי צה"ל שנכנסו לעזה באמצעות חשבו האינסטגרם שלו. אלא שמיד לאחר פרסום התמונה, אוהדי סלטיק הזועמים החלו לתקוף את הקשר הצעיר ולדרוש את סילוקו מהמועדון. ביטון בתגובה הוריד את התפילה זמן קצר לאחר מכן והעלה במקומה תמונה עם כדור הארץ שאליה צירף את המסר "שלום עולמי". זה לא סיפק את אוהדי סלטיק, שגם הבוקר ממשיכים לתקוף את ביטון ולדרוש לסלק אותו מהמועדון באופן מיידי.

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully