וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מונס דאבור נעצר, אבל גראסהופרס ניצחה בדרבי

החלוץ לא כבש ב-0:2 על ציריך של אבי ריקן (90 דקות), קבוצתו נצמדה לבאזל. כיאל חזר להרכב אחרי חצי שנה, הפסד לבניון

בירם כיאל שחקן סלטיק עם כריס קומונס. GettyImages
לראשונה העונה השלים 90 דקות. בירם כיאל/GettyImages

המשחק המסקרן מבחינת השגרירים הערב (שבת) היה הדרבי הישראלי בשוויץ, בו מונס דאבור נעצר אחרי שבעה שערים בשבעה משחקים, אך קבוצתו גראסהופרס ניצחה 0:2 בדרבי את ציריך של אבי ריקן. שני הישראלים פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות (דאבור הוחלף בתוספת הזמן), אך מי שגנב את ההצגה היה הברזילאי קאיו שהבקיע צמד עבור גראסהופרס בדקות 37 ו-47. איבן קצ'וייביץ' הורחק משורות ציריך בדקה ה-77. בעקבות הניצחון החמישי ברציפות, גראסהופרס השתוותה לבאזל בפסגה עם 52 נקודות, אבל לאלופה משחק חסר אותו תשלים מחר מול תון.

* בירם כיאל השלים היום לראשונה העונה 90 דקות בהרכבה של סלטיק, שניצחה 0:2 בחוץ את דנדי יונייטד. היה זה ניצחונה ה-28 של האלופה מתוך 33 מחזורים, כשיתרונה בפסגה ממשיך לצמוח גם אחרי הזכייה בתואר ועומד כעת באופן זמני על 28 נקודות. כיאל סחט את הכדור החופשי ממנו הבקיע גאורגיוס סמאראס את הראשון של הירוקים בדקה החמישית. אנתוני סטוקס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-24, אחרי בישול שני של כריס קומונס. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל.

* בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-72, בהפסדה של ארמיניה בילפלד 2:0 לקלן, מוליכת הליגה הגרמנית השנייה. בעקבות ההפסד נותרה בילפלד במקום הלפני אחרון, כשהיא בפיגור של נקודה מדינמו דרזדן במקום ה-16 המוליך למבחנים ורחוקה שש נקודות מחוף מבטחים.

* יוסי בניון חזר לסגל של ק.פ.ר לאחר הרחקה ושיחק 18 דקות כמחליף בהפסדה של ק.פ.ר 2:1 לבורנמות'. ק.פ.ר נותרה במקום השלישי עם 70 נקודות אחרי 40 משחקים, ובכך אפשרה ללסטר סיטי לחגוג עלייה כבר הערב עם 89 נקודות כשנותרו שישה מחזורים לסיום.

שחקן קווינס פארק ריינג'רס יוסי בניון. Ben Hoskins, GettyImages
חזר, אבל קבוצתו הפסידה. יוסי בניון/GettyImages, Ben Hoskins

* רוברטו קולאוטי פתח בהרכב אנורתוזיס פמגוסטה והוחלף בדקה ה-45, כשקבוצתו המשיכה לאכזב ורשמה הפסד חמישי ברציפות - 2:1 בבית לארמיס. משה אוחיון ועמית בן שושן לא נכללו בסגל.

* שלומי ארבייטמן שיחק 90 דקות ב-1:1 המתסכל של מונס בבית מול לובן בפלייאוף נגד הירידה בבלגיה. מונס הוליכה, אך ספגה בתוספת הזמן ופספסה את ההזדמנות לצמק את הפער מלובן לשלוש נקודות והיא מתקרבת לירידה. יובל שפונגין לא נכלל בסגל.

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של בוורן, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול אוסטנד בבית א' של הפלייאוף האמצעי בבלגיה. חנן ממן נכנס כמחליף בדקה ה-81.

* דודו ביטון ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של אלקורקון 0:2 על לאס פלמאס המדורגת שלישית בליגה השנייה בספרד. הניצחון העלה את אלקורקון מעל הקו האדום, אך היא מקדימה אותו בנקודה בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully