וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:1 ללוזון וליאז' על שרלרואה

מהדי קארסלה נכנס כמחליף וכעבור שש דקות (75) כבש את השער היחיד במשחק. הפער בפסגה חזר לעשר נקודות

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
הפער שוב עשר. לוזון/GettyImages

עקב בצד אגודל, כל הדרך לאליפות. סטנדרד ליאז' ומאמנה גיא לוזון עשו הערב (שבת) צעד קטן ונוסף בדרך לתואר בבלגיה, לאחר שניצחו 0:1 בחוץ את שרלרואה, במסגרת המחזור ה-26.

ליאז' הגיע למשחק בידיעה שקלאב ברוז' ניצחה אמש 1:3 את קורטרייק וצימקה את הפער בפסגה לשבע נקודות. האורחת נאלצה להזיע לא מעט, אבל בסופו של דבר מהדי קארסלה המרוקאי, שנכנס כמחליף בדקה ה-69, הגיע ראשון לריבאונד שש דקות לאחר מכן וכבש את השער היחיד במשחק מול היריבה מהתחתית. עוד קודם לכן, בדקה ה-63, נהנתה ליאז' מהרחקתו באדום ישיר של סטרגוס מרינוס, אחרי תיקול מסוכן. טל בן חיים לא שותף.

עוד הערב:

* הרקולס גברה 0:1 בחוץ על מאיורקה בדרבי הישראלי של הליגה השנייה בספרד. תומר חמד נכנס במדי המארחת בדקה ה-55, גיא אסולין במדי האורחת בדקה ה-79. אלדין האדז'יץ' כבש את השער היחיד במשחק (27). דודו אוואט ישב על ספסל מאיורקה.

* דן מורי לא שותף, ויטסה הפסידה 2:0 בחוץ לטוונטה במשחק צמרת בליגה ההולנדית. המנצחת התקרבה לפחות זמנית למוליכה אייאקס, מרחק נקודה בלבד. ויטסה איבדה גובה במאבק על מקום בליגת האלופות.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות בניצחון הבית של בוורן 0:1 על לובן בקרב תחתית חשוב. בזכות שלוש הנקודות, בוורן עקפה את לובן ועלתה למקום ה-14, מעל הקו האדום. אבובקאר אומארו הכריע (78). חנן ממן לא היה בסגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully