וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז חתם עד תום העונה בפטרולול הרומנית

13.2.2014 / 14:56

החלוץ עובר לשורות סגנית המוליכה הרומנית, שעל המגעים עמה פורסם בוואלה! ספורט, בחוזה עם אופציה לשנתיים נוספות

טוטו תמוז שחקן פטרולול. NIM Group Sport Management,
בית חדש. תמוז/NIM Group Sport Management

טוטו תמוז מצא בית חדש. החלוץ הישראלי חתם היום (חמישי) באמצעות סוכן השחקנים אבי נמני עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות בשורות פטרולול פלוישט, סגנית המוליכה הרומנית. על המגעים עם פטרולול נכתב אתמול בוואלה! ספורט והשחקן, כזכור, המריא למחנה האימונים של הקבוצה בטורקיה להשלמת המגעים. תמוז, ששוחרר מוקדם השנה מאורל הרוסית והגיע ללא תמורה, יערוך את הבכורה שלו ברומניה עם חזרת הליגה מהפגרה ביום ראשון הבא. על פי פרסומים ברומניה, תמוז ירוויח 110 אלף יורו עד תום העונה.

לאחר 19 מחזורים בליגה הרומנית, פלוישט נמצאת במקום השני עם 40 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה אסטרה ואחת יותר מהשלישית סטיאווה בוקרשט. הקבוצה זכתה בעבר בארבע אליפויות, האחרונה שבהן ב-1965/66. הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה הוא אדריאן מוטו הוותיק, ששיחק בעבר במדי צ'לסי, יובנטוס ופיורנטינה בין היתר, ורשם 77 הופעות ו-35 שערים במדי הנבחרת הרומנית.

תמוז, שנולד בניגריה, היגר עם משפחתו לישראל ואומץ בילדותו על ידי אורית תמוז, החל את הקריירה בהפועל פתח תקוה ובעונת הבכורה שלו בליגת העל (2005/6) כבש 11 שערים. לאחר מכן חתם בבית"ר ירושלים, איתה זכה באליפות ב-2006/7, בדאבל ב-2007/8 ובגביע בעונה שלאחר מכן. בקיץ 2010 נפרד החלוץ מהקבוצה הירושלמית אחרי שהבקיע במדיה 33 שערי ליגה, ועבר להפועל תל אביב, איתה זכה בשני גביעים ואליפות והבקיע 44 שערים עד לפרידה הבלתי נמנעת בקיץ, אחרי בעיות רבות (עימות עם הבעלים אלי טביב לאחר גמר הגביע ב-2012, עימות עם המאמן יוסי אבוקסיס בעונה שלאחר מכן). בסוף יולי הוא חתם לשנתיים במדי אורל מהליגה הרוסית, אולם שוחרר כעבור חצי עונה בלבד לאחר שלא הסתדר עם ראשי הקבוצה ומיעט לשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה להיות מלך השערים. טוטו תמוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוטו תמוז אמר לאתר הרשמי של פטרולול: "בחרתי בפטרולול כי זו הקבוצה היחידה שבאמת רציתי. אני שמח שיש לי את ההזדמנות לשחק מול קהל נהדר ברומניה. למרות שהגעתי באמצע העונה, אני רוצה להילחם על תואר מלך השערים. באתי כדי לתת הכול עבור קבוצתי החדשה, לעזור לה לזכות בגביע ובאליפות ולשמח את האוהדים".

המנהל הספורטיבי מריוס ניקולאי אמר: "הפרופיל של טוטו התאים לנו ורצינו אותו בקבוצה. הצלחתי להקדים כמה קבוצות מהליגה הרומנית שרצו אותו בחורף האחרון. עם צירופו התחזקנו בכל החלקים וסיימנו את חלקנו בחלון ההעברות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully