וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תיקו אלים לסטנדרד וגיא לוזון מול לובן

קבוצתו של המאמן הישראלי סיימה ב-0:0. קרסלה נפגע בקרסול, סטר ליריב והורחק. לוזון הגן על קרסלה וזעם: "ראוטינקס איים עליו ואמר 'אני אתפוס אותך'"

סטנדרד ליאז' רשמה הערב (ראשון) משחק ליגה חמישי ללא ספיגת שער, אבל גיא לוזון יכול לחוש מאוכזב לאחר 0:0 במשחק החוץ הסוער מול לובן, המדורגת 13 בטבלה. בעקבות התיקו, יתרונה של סטנדרד (41 נקודות) בפסגה על פני קלאב ברוז' (39) עומד כעת על שתי נקודות בלבד, וזה מגיע ארבעה ימים אחרי ההדחה המוקדמת בגביע על ידי סרקל ברוז'.

טל בן חיים נותר על הספסל ודודו ביטון לא נכלל בסגל של סטנדרד, שהייתה שותפה למשחק אלים, במיוחד בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. בדקה ה-40 השאיר אלסנדרו צ'ריגיוני את לובן ב-10 שחקנים בעקבות פגיעה חריפה במהדי קרסלה, אבל חמש דקות לאחר מכן גם סטנדרד קיבלה אדום. ביורן ראוטינקס המקומי פגע בצורה גסה (שוב) בקרסולו של קרסלה, אבל קשר נבחרת מרוקו הגיב הפעם עם מכה מכוערת בפניו של הבלגי ונענש בהרחקה. קרסלה, שככל הנראה שבר את הקרסול, נעזר בשני אנשי צוות כדי לרדת מהמגרש, בזמן שאוהדי לובן השליכו לעברו חפצים. מרווין אוגונג'ימי המחליף, שכמעט קיבל אדום כשישב על הספסל של לובן, היה הכי קרוב להכרעה אך נעצר בדקה ה-80 על ידי אייג'י קוואשימה.

לאחר המשחק אישרו בסטנדרד כי לקרסלה יש שבר בקרסול, כשגיא לוזון טען כי ראוטינקס הבטיח לקשר שלו כי יפגע בו עוד לפני כן. "הקרסול של מהדי נפוח מאוד", אמר לוזון בסיום וניסה להגן על שחקנו: "דקה לפני המהלך הזה שמענו מהשחקן של לובן שהוא יפגע בקרסלה. הוא אמר לו 'אני אתפוס אותך'. לצערנו, זה גם מה שקרה".

על המשחק אמר המאמן הישראלי: "לא ראינו כדורגל טוב. היו לנו הרבה איבודי כדור ולא היינו מרוכזים במגרש השדה. זה היה משחק לא טוב מצד שתי הקבוצות. ננסה לחזור ליכולת שלנו מהמשחק מול לירסה".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
משחק רווי יצרים. גיא לוזון/AP

* קובי מויאל שיחק 67 דקות בניצחונה של שריף טירספול 0:2 בחוץ על מילסאמי במסגרת המחזור ה-19 בליגה המולדבית. הקשר הישראלי וקבוצתו מוליכים את הטבלה עם 50 נקודות מ-19 משחקים, עם יתרון של 11 על פני השנייה טירספול.

* אלמוג כהן פתח בהרכב אינגולשטאט והוחלף בהפסקה, בניצחון החשוב 1:2 בקרב התחתית מול האחרונה אנרגי קוטבוס. אינגולשטאט דילגה למקום ה-13 עם 20 נקודות, בעוד קוטבוס נותרה אחרונה.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בהפסד סימורג 2:1 לגבאלה במחזור ה-16 באזרבייג'אן. קבוצתו של הישראלי ספגה שער בדקה האחרונה של תוספת הזמן.

* מאיורקה, ללא תומר חמד הנמצא בשלבים אחרונים של חזרה מפציעה ארוכה ודודו אוואט שנותר מחוץ לסגל, סיימה ב-0:0 ביתי מול נומנסיה.

* א.א.ק לרנקה, ללא חיים מגרלשווילי, הביסה 2:5 את אלקי לרנקה בדרבי במסגרת הליגה הקפריסאית.

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. EuroFootball, GettyImages
בדרך לאליפות. קובי מויאל/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully