וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאז' של לוזון הביסה 0:5 את סרקל ברוז'

המאמן הישראלי עדיין עם 100 אחוז הצלחה אחרי ניצחון תשיעי רצוף, והפרש שערים של 3:23. הפסד לנאתכו, שער למגרלשוילי

דודו ביטון וטל בן חיים לא נכללו בסגל של סטנדר ליאז' למשחק הערב (ראשון) מול סרקל ברוז', אבל גיא לוזון שמר על 100 אחוז הצלחה בליגה עם 0:5 מוחץ.

בכך לוזון וליאז' הגיעו ל-27 נקודות מ-27 אפשרויות בפסגה הבלגית, והפרש שערים מרשים של 3:23. אימו אזקיאל פתח את הערב בדקה התשיעית עם מספרת נאה, פול ז'וזה אמפוקו הכפיל כעבור עשר דקות, ובדקה ה-29 המשחק נגמר עם השלישי של לורן סימן. בזמן הגארבג', במחצית השנייה, מישי בטשואי כבר עשה 0:4 בדקה ה-64 ובתוספת הזמן נחתם הערב הקסום של לוזון, עם החמישי, ושוב זה היה באטשואי. המסע המופלא של המאמן הישראלי נמשך, ולכו תדעו מתי (ואם) ייעצר.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
זה כבר נהיה קל מדי. לוזון/GettyImages

* אלמוג כהן פתח היום (ראשון) בהרכב אינגלשטאט והוחלף בדקה ה-38 בהפסד הביתי 2:1 לסנט פאולי. על פי דיווחים בגרמניה, הקשר הישראלי, שספג צהוב כבר לאחר שתי דקות של משחק, עשה כמה עבירות, ספג אזהרה מהשופט והוחלף לאחר שזה הזהיר את מאמנו שעבירה נוספת תגרור כרטיס צהוב שני ואדום. אחרי תשעה מחזורים בבונדסליגה השנייה, אינגולשטאט אחרונה עם ארבע נקודות בלבד.

* אנורתוזיס פמגוסטה ספגה הפסד מדהים, 2:1 מול דוקסה, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-86. רוברטו קולאוטי (90 דקות ובישול) ומשה אוחיון (38 דקות) פתחו, עמית בן שושן (19 דקות) נכנס כמחליף. מוליכת הטבלה הקפריסאית ערב המחזור הידרדרה למקום השני.

* א.א.ק לרנקה ניצחה 0:2 את פראלימני. חיים מגרלשווילי כבש את השער השני בדקה ה-36 עם בעיטה אדירה מ-14 מטרים בשמאל, וקבוצתו כבר במקום הרביעי עם שבע נקודות מארבעה משחקים.

* קובי מויאל נכנס בדקה ה-46 בניצחון שריף טירספול, 0:3 על דינמו אוטו. בעקבות הניצחון שריף ביססה את מקומה במקום הראשון בליגה המולדבית.

* מאיורקה ללא דודו אוואט ניצחה בחוץ את ברצלונה ב' 0:1.

קשרי אינגולשטאט אלמוג כהן (משמאל), מרווין מאטיפ (מימין) לפני פביאן קלוס שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
עצבני. אלמוג כהן/GettyImages

* אוהד קדוסי פתח בהרכב ושיחק 74 דקות בניצחון 2:3 של לוזאן בחוץ מול אראו. אחרי 10 מחזורים ללוזאן יש ארבע נקודות במקום האחרון בטבלה. אבי ריקן הפצוע נותר מחוץ לסגל ציריך שניצחה בחוץ 0:1 את יאנג בויז.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד רובין קאזאן 1:0 לקרסנודאר וקבוצתו ממשיכה להידרדר לכיוון ירכתי הטבלה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. מאוריסיו פריירה האורוגוואי כבש את שער הניצחון בדקה השלישית והמארחים שמרו על היתרון למרות שאיבדו את השבדי אנדראס גרנקוויסט בכרטיס אדום בדקה ה-29.

* הרקולס של גיא אסולין נוצחה בביתה 2:0 על ידי דפורטיבו לה קורוניה במחזור השביעי בסגונדה והיא שקועה מתחת לקו האדום. הקשר הישראלי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה כשקבוצתו כבר הייתה בפיגור כפול ולא הצליח להביא לשינוי המיוחל.

* דן מורי לא שותף בניצחון החוץ הדרמטי של ויטסה 2:3 על ניימיכן. לוקס פיאזון כבש את השער הניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן והעלה את קבוצתו של הישראלי למקום הראשון בהולנד אחרי שמונה מחזורים.

* עידן ויצמן ממשיך לחכות לבכורה בסימורג האזרית. למרות שתורגל בהרכב, הבלם הישראלי לא שותף ב-0:0 הביתי של קבוצתו מול גבאלה במסגרת המחזור השמיני בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully