וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "ההשאלה שלי לווסטהאם תסתיים בתוך כמה ימים"

מערכת וואלה! ספורט

27.12.2012 / 19:01

הקשר הישראלי, שסובל מפציעה, יחזור לצ'לסי. צייץ בטוויטר: "מאוד מאכזב שלא יכולתי לקחת חלק במשחקים האחרונים"

צילום: ספורט 2

צפו בהפסד הדרמטי של ווסטהאם לאברטון בסוף השבוע

יוסי בניון לא ימשיך לשחק בווסטהאם. קפטן נבחרת ישראל, שרגע לפני סיום חלון ההעברות בקיץ עבר בהשאלה לווסטהאם עד ינואר, יסיים את חוזהו במועדון בשבוע הבא וצפוי לחזור להתאמן עם צ'לסי, עד שימצא קבוצה חדשה.

בניון צייץ הערב (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו ואישר: "אני מחלים לאט מהפציעה. ההשאלה בווסטהאם תסתיים בעוד מספר ימים. אני מאוד מאוכזב שלא יכולתי לקחת חלק במשחקים האחרונים".

כזכור, בניון סבל מפציעה בשבועות האחרונים ולמרות זאת בווסטהאם עוד שקלו האם להמשיך את ההתקשרות עימו. המאמן סם אלרדייס סיפר על החשש של ווסטהאם מפציעתו של הקשר הישראלי, אבל הבטיח לקבל החלטה סופית רק בינואר.

בניון רשם שש הופעות ליגה בקדנציה השנייה שלו במדי ווסטהאם, במהלכן בישל פעם אחת ולא כבש. כעת הוא יחזור להתאמן בצ'לסי, שם מחכה לו רפא בניטס, ממנו נפרד בטונים צורמים בתום התקופה המשותפת שלהם בליברפול.

בניון הוזכר בתקופה האחרונה כמי שעשוי לעבור לקבוצות ב-MLS האמריקאית, ביניהן סיאטל סאונדרס, ובנוסף, בשנה האחרונה עלו לא פעם דיווחים על כך שלוקומוטיב מוסקבה וגלאטסראיי מעוניינות בו.

אגב, באנגליה מדווחים שווסטהאם סימנה את ג'ו קול שגדל במועדון ומשחק בליברפול, כמועמד הבכיר לתפוס את עמדת הקשר ההתקפי במקומו של בניון.

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
שהות קצרה באפטון פארק. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully