וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו הושעה ממשחקה של סטנדרד ליאז'

מערכת וואלה! ספורט

23.12.2012 / 18:22

הקשר נופה בגלל הציוץ בטוויטר, סטנדרד הפסידה 3:1 לקלאב ברוז' (45 דק' לרפאלוב). ניצחון לרוני לוי, הפסד דרמטי לברדה

ספורט 2

קשר סטנדרד ליאז', מאור בוזגלו, הושעה מהמשחק בו הפסידה קבוצתו 3:1 לקלאב ברוז'. כזכור, השחקן צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "פתחתי ושיחקתי בשלושת המשחקים האחרונים, מתוכם אני אחראי על חמישה שערים וניצחנו בכולם. מופתע מאוד שמחר אהיה על הספסל. מקצועי?". המאמן הרומני מירצ'ה רדניק זעם על הפרסום והודיע לשחקן כי הוא לא ייכלל בסגל למשחק. כזכור, חוזהו של בוזגלו מסתיים בתום העונה ועד כה הוא סירב להצעות להאריך את ההתקשרות עם קבוצתו.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
45 דקות. ליאור רפאלוב/GettyImages

במשחק עצמו, בו צפתה גם הטניסאית לשעבר קים קלייסטרס שפרשה בתום העונה שעברה, הצליחה ברוז' לחזור מפיגור במחצית ל-1:3 בזכות צמד של מקסים לסטיין הצעיר והמצוין לאחר שני בישולים של ויקטור ואסקס, שנכנס במחצית בצוותא עם ליאור רפאלוב. ואסקס בישל גם את השלישי לקרלוס באקה, שעבר את השוער ובעט פנימה את ה-1:3. אימו אזקיאל כבש את שער היתרון של ליאז' בדקה השנייה, אבל בסופו של דבר קלייסטרס וליאז' הלכו הביתה מאוכזבים. כמו בוזגלו, גם דודו ביטון ורמי גרשון לא נכללו בסגל סטנדרד. בעקבות הניצחון, עלתה ברוז' אל המקום השלישי עם 38 נקודות ועברה את ליאז', לה יש 35 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

* אליניב ברדה שיחק 90 דקות בהרכבה של גנק, שספגה הפסד שני ברציפות, הפעם 4:2 בתום משחק דרמטי מול אנדרלכט. המוליכה כבר הוליכה 0:2 משערים של גיום ז'ילה (35) וטום דה סוטר (44), אבל גנק איזנה עם קלידו קוליבאלי (61) והמחליף גלינור פלט (76). דה סוטר כבש בדקה ה-86 את השלישי של אנדרלכט, כשגנק קיבלה הזדמנות להשוות עם פנדל שנשרק לזכותה. דווקא המחליף ילה ווסן ניגש לבעוט בתוספת הזמן, והכדור שלו פגש את המשקוף והמשיך החוצה. גנק המאוכזבת נותרה חשופה מאחור, ובדקה השלישית של התוספת ספגה את הרביעי מרגלי האוקראיני אלכסנדר יאקובנקו. גנק עם 35 נקודות במקום השישי.

* אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, המשיכה את הריצה שלה לעבר אליפות קפריסין, כשחזרה מפיגור והשיגה ניצחון חוץ 1:2 על פראלימני - אחת משתי הקבוצות היחידות שלקחו לה נקודות העונה. המארחים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית, אל כובש השער אנדראס קונסטנטינו הורחק בדקה ה-29 ואנורתוזיס חזרה במחצית השנייה. ריקרדו לאבורדה הקולומביאני השווה בדקה ה-49 וג'וליאנו ספדאסיו השלים מהפך בדקה ה-84. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-88, ברק יצחקי הפצוע לא נכלל בסגל.

* עוד בקפריסין: אורי פסו פתח בהרכב איה נאפה ושיחק 60 דקות בהפסד 3:2 לאולימפיאקוס ניקוסיה.

אליניב ברדה שחקן גנק. רויטרס
בפעם הבאה הוא ייקח את הפנדל. אליניב ברדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully