וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לליאור רפאלוב ב-2:6 של קלאב ברוז'

הקשר הישראלי גם בישל בניצחון על בוורן של גדיר (67 דקות), שיש (90) ובדש, שלא שותף. בירם כיאל חזר להרכב סלטיק

* ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' חזרו לנצח אחרי שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות, כשניצחון הליגה האחרון שלהם היה אי שם בספטמבר. קלאב ברוז', שמינתה השבוע מאמן חדש, הוציאה את כל העצבים על בוורן החלשה עם 2:6 קליל בחוץ כשהקשר הישראלי כובש צמד. בדקה ה-15 כבש רפאלוב את הראשון שלו בדחיקה מקרוב פנימה לאחר בעיטה של מקסים לסטיין לקורה. בדקה ה-34 כבש הישראלי את השני שלו לאחר שמסירה של דונק מצאה אותו ואת לסטיין חופשיים לגמרי ורפאלוב בעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-74 הוחלף רפאלוב, אולי כדי לקבל מחיאות כפיים מאוהדי הקבוצה שלו, שלוש דקות אחרי שבישל לביורן ולמינקס את השישי. אצל המובסת האומללה שיחק מוחמד גדיר 67 דקות, גל שיש השלים 90, ברק בדש לא שותף. מתן אוחיון שיחק 90 דקות ב-1:1 של שרלרואה מול מכלן. אליניב ברדה לא שותף בהפסד גנק 3:1 לסרקל ברוז'. שלומי ארבייטמן שיחק 19 דקות בהפסד 2:0 של גנט לליירסה.

* בשני המחזורים הקודמים בליגה הסקוטית, האלופה סלטיק לא ממש הצליחה להתנתק מקרנבל ברצלונה. לפני המשחק מול הקטאלנים, הקבוצה מגלזגו סיימה בתיקו מול דנדי יונייטד ואחרי הניצחון הענק על בארסה, הגיע תיקו ביתי מאכזב מול סט. ג'ונסטון.

שתי התוצאות הללו גרמו ל'בויז' לעשות צעד לאחור במאבקי הצמרת, אבל היום (שבת), זה כבר נראה הרבה יותר טוב. סלטיק, השנייה ערב המחזור, יצאה למשחק חוץ קשה באברדין, שדורגה מקום אחד מאחוריה לפני המשחק. הירוקים-לבנים לא הציגו יכולת גדולה, אבל ניצחו 0:2 חשוב מאוד, כשבירם כיאל זוכה לחולצת ההרכב לראשונה מזה שלושה שבועות ומחזיר עם יכולת טובה ושקטה במרכז המגרש. לסלטיק מצפה משחק קריטי בפורטוגל מול בנפיקה בליגת האלופות, ביום שלישי הקרוב והניצחון הזה בהחלט יסדר שקט לניל לנון ושחקניו. לסאד נויאוי (73) וצ'ארלס מולגרו (77) כבשו לקראת הסיום צמד שערים מהירים.

* לירן כהן עלה כמחליף במחצית משחק החוץ של פודבסקידז'ה מול פיאסט, אך לא הצליח למנוע את הפסד קבוצתו, השישי בשבעה משחקים, 1:0. רובן חוראדו כבש את שער הניצחון למארחים בדקה ה-81.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ובישל את השער השני ב-0:2 של רובין קאזאן בחוץ על אלניה ולדיקווקאז. הקבוצה הטאטרית עלתה למקום הרביעי בעקבות הניצחון עם 30 נקודות, אך יש לה משחק עודף על פני שלוש הראשונות.

* גיא אסולין נכנס בדקה ה-61 כמחליף בראסינג סנטאנדר ב-3:0 הביתי מול ויאריאל. ראסינג במקום ה-18 בליגה עם 14 נקודות אחרי 14 משחקים.

* רועי בקל שיחק 68 דקות בתיקו 0:0 של אלקי לרנקה מול אולימפיאקוס בליגה הקפריסאית.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully