וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח במשחק בין אילת למכבי ראשל"צ: היילה סטאין

רץ המרתון, שהשתתף באתונה ובבייג'ינג, משמש כמאבטח, וסיפר בכאב: "אני חייב לעבוד באתלטיקה ולאמן קבוצה"

אומרים שכל עבודה מכבדת את בעליה, אבל המחזה במשחק הערב (ראשון) בליגת העל בין מכבי ראשון לציון להפועל אילת בבית מכבי היה מעט מביך ולא נוח לכל חובב ספורט, כאשר היילה סטאין, שיאן ישראל בריצת מרתון ובריצות נוספות למרחקים ארוכים, שימש כסדרן במשחק. סטאין (57), יליד אתיופיה, עובד כיום בעבודות מזדמנות לפרנסתו.

המרתוניסט היילה סטאין משמש כמאבטח באולמה של מכבי ראשון לציון. נמרוד סונדרס
נחשב לאחד הרצים הבולטים בשנים האחרונות. היילה סטאין/נמרוד סונדרס

סטאין, שנחשב לרץ המרתון האולימפי המבוגר בעולם, נמנה על סגל המשלחת הישראלית לאולימפיאדת בייג'ינג ואתונה. ב-2004 בתחרות ריצת המרתון הוא סיים את הריצה במקום ה-20, שלוש שנים לאחר מכן באליפות העולם ביפן הוא הגיע למקום ה-19 ובבייג'ינג הוא סיים את ריצת המרתון במקום ה-69.

סטאין סיפר מעט ממה שהוא חווה כיום, ואמר: "17 שנים הייתי ספורטאי, יותר מ-12 שנה הייתי אלוף ישראל. אני חייב לעבוד באתלטיקה, לאמן קבוצה, כל הספורטאים התפזרו. לא מצאתי מישהו לאמן. אין מספיק ספורטאים, וחבל כי במקצוע שלי הייתי יכול לקדם את הספורטאים הבאים".

המרתוניסט היילה סטאין משמש כמאבטח באולמה של מכבי ראשון לציון. נמרוד סונדרס
עצוב. היילה סטאין ליד הספסל של הפועל אילת/נמרוד סונדרס

הדברים הללו מצטרפים לביקורת הקשה שנשמעת בעת האחרונה כנגד הוועד האולימפי על רקע העובדה שאלכס אברבוך, מיכאל קלגנוב וגל פרידמן, שהשאירו חותם אדיר על הספורט הישראלי לא הצליחו להשתלב בתפקידי אימון וניהול בענפים שבהם כיכבו וחלקם נאלצים לחתום על אבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully