וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:3 ללרנקה, חיימוב עדיין לא ספג העונה

השוער של רן בן שמעון שמר על רשת נקייה גם לאחר המחזור השישי ועלה לפסגה בקפריסין. 90 דק' לכיאל ב-0:5 של סלטיק

*** גיא חיימוב המשיך את היכולת המדהימה שלו וב-90 דקות נוספות לא ספג שער במדי א.א.ק לרנקה, בניצחון הגדול 0:3 על איה נאפה. קבוצתו של רן בן שמעון נהנתה משערים של נקאיימה, מאצ'י ושער עצמי של ג'ינו וצברה את ניצחונה החמישי בשישה משחקים, מה שהעלה אותה לפחות זמנית עד מחר אל פסגת הטבלה. מאזן השערים הנפלא של לרנקה עומד על 0:8 והשוער הישראלי השלים כאמור 540 דקות ליגה ללא ספיגה.

*** בירם כיאל שיחק 90 דקות ב-0:5 הקליל של סלטיק על סט. מירן בחוץ. הבויז כבשו ארבעה שערים בתוך 21 דקות ולמעשה חתמו את הסיפור עוד במחצית הראשונה. גארי הופר כבש ראשון (15), אפה אמברוז הכפיל (18), ו-ויקטור ווניאמה המצוין כבש צמד בדקות 32 ו-38. טוני וואט השלים בדקה ה-86. סלטיק מוליכה את הטבלה עם 20 נקודות מתשעה משחקים.

*** לירן כהן שיחק 56 דקות בהפסד פודבסקידז'ה 2:1 לבלכאטוב במחזור השמיני בליגה הפולנית. הקשר הישראלי הוחלף על ידי קמיל אדאמק 10 דקות בתוך המחצית השנייה במצב של 2:0, ואדאמק צימק בהמשך. פודבסקידז'ה מדורגת במקום ה-14 (מתוך 16) עם שתי נקודות בלבד.

*** פיראס מוגרבי לא נכלל בסגל של לאנס למשחק נגד אוקזר במחזור ה-11 בליגת המשנה בצרפת. קבוצתו של מוגרבי ניצחה 1:2 בחוץ.

*** אליניב ברדה וגנק הביסו 0:3 את דור מלול ובירסחוט בדרבי ישראלי בליגה הבלגית. ברדה עלה מהספסל בדקה ה-80 במקומו של ילה ווסן, לאחר שכל השערים כבר נכבשו. מלול, שפתח בהרכב, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה, כשקבוצתו כבר בפיגור של שני שערים. רועי דיין לא היה בסגל בירסחוט.

*** ויסלה קרקוב החלשה המשיכה לאכזב עם 0:0 ביתי מול יגלוניה יריבתה לתחתית. מאור מליקסון שיחק 90 דקות, אבל האדומים שוב איכזבו והם במקום ה-11 עם שמונה נקודות בלבד.

*** עומרי קנדה לא שותף בהפסד 2:1 של אסטרה פלוישטי בחוץ מול אוצלול גלאץ בליגה האומנית. אסטרה קיוותה להיצמד לפסגה מול היריבה, שנמצאת מתחת לקו האדום, אבל ספגה שער מכריע מפנדל, חמש דקות בתוך תוספת הזמן.

*** דן מורי לא שותף בניצחון החוץ הגדול של ויטסה 0:3 על נאק ברדה. ויטסה במקום השלישי, עם 21 נקודות, אחת פחות מהמוליכה טוונטה.

*** ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' ספגו מפלה קשה בדמות הפסד 4:1 בחוץ ללובן. רפאלוב פתח וראה את קרלוס באקה מעלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל סבאנה איברהים איבו הפך בשלושער ואובידי קארורו השלים. ביורן ולמינקס החליף את רפאלוב בדקה ה-61. מתן אוחיון לא שותף ב-0:1 של שרלרואה בחוץ על ליירסה. שלומי ארבייטמן לא היה בסגל גנט, שהפסידה 1:0 בבית לקורטייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully