וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לבדש בהפסד של בוורן לאנדרלכט

מערכת וואלה! ספורט

19.10.2012 / 21:57

צפו בהחמצה הגדולה של יובאנוביץ', שגם כבש ב-0:2 על הקבוצה של בדש. ארבע דקות לבן שהר, 0:2 להרטה בבוכום

ספורט 2

ברק בדש השלים הערב (שישי) 90 דקות ולא הצליח לסייע לקבוצתו ואסלנד בוורן להוציא נקודות בבריסל, שם היא הפסידה 2:0 לאלופה אנדרלכט. החלוץ היה הישראלי היחיד שנכלל בסגל האורחים, שכן גל שיש שבר את אפו במשחקה של הנבחרת בלוקסמבורג ומוחמד גדיר פצוע כבר יותר מחודש. ההפסד השאיר את הקבוצה של שלושת הישראלים במקום ה-14, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום.

בוורן בעיקר הסתגרה ובדש לא ממש ראה את הכדור בחצי השעה הראשונה, כאשר בדקה ה-30 היה זה מילאן יובאנוביץ' שלא הגיע עם הראש לכדור רוחב כשהוא מטר מקו השער ורשם החמצה מזעזעת. שש דקות לאחר מכן השיגה אנדרלכט את היתרון שהגיע לה, לאחר שלוקאס ביגליה הקפטן ביצע דאבל פס וסיים עם בעיטה חדה לרשת. הקשר הארגנטינאי בישל בדקה ה-69 ליובאנוביץ', שהפעם סיים בהקשתה אלגנטית וחגג את שערו הרביעי העונה (כמו לבדש). מנגד, נגיחה של בדש מחמישה מטרים נהדפה על ידי סילביו פרוטו בדקה ה-85.

בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-86 בשורות הרטה ברלין, שניצחה 0:2 את בוכום ורשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד. הרטה כרגע ניצבת במקום השני בטבלה עם 21 נקודות אחרי 10 מחזורים. שהר, כאמור, קם מהספסל ארבע דקות לסיום להופעתו השנייה העונה (שיחק שמונה דקות בפעם הקודמת בה שותף, בניצחון 0:2 על אאלן לפני כחודש) והחליף את הברזילאי רוני, מבשל השער הראשון לפר קלוגה בדקה ה-46. מרסל נג'נג נעץ את השני בדקה ה-79.

שחקני הרטה ברלין חוגגים עם אדריאן ראמוס (במרכז). Matthias Kern, GettyImages
נמצאים במומנטום מצוין. שחקני הרטה/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully