וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא חיימוב שמר על רשת נקייה, שער לברק בדש

לרנקה של בן שמעון לא מושלמת אחרי 0:0 עם סלאמיס, השוער עדיין לא ספג. החלוץ כבש בפנדל ב-2:2 של בוורן, שיש בישל

אחרי ארבעה ניצחונות בארבעת מחזורי הפתיחה, א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון נעצרה עם 0:0 בחוץ מול נאה סלאמיס. לעומת המאזן המושלם שהתקלקל, גיא חיימוב המשיך בשיא הנדיר שלו ורשם משחק חמישי ללא ספיגה מאז הגיע לקפריסין, כולל הצלה גדולה בדקה ה-39.

* בוורן של ברק בדש וגל שיש סיימה ב-2:2 ביתי מול מונס. שיש בישל בדקה ה-44 למיכאל סאודי, בדש כבש את השער השני בפנדל בדקה ה-85 וזהו שערו הרביעי העונה, שניים מתוכם בפנדלים. מתן אוחיון לא נכלל בסגל שרלרואה, שהובסה 4:0 בבית על ידי לובן.

* דן מורי נכנס כמחליף בדקה ה-74 ב-3:3 הביתי של ויטסה מול הירנביין. ווילפריד בוני מנע מוויטסה הפסכ בכורה עם שלושער מול הקבוצה של מרקו ואן באסטן.

* עוד בקפריסין: ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות ואילו רועי בקל שפתח הוחלף בדקה ה-59, כשקבוצתם אלקי לרנקה סיימה ב-1:1 מול פראלימני.

* לירן כהן פתח בהרכבה של פודבסקידז'ה והשלים 90 דקות, אבל קבוצתו הפסידה 3:1 בבית לגורניק זאבז'ה. פודבסקידז'ה עדיין ללא ניצחון, עם שתי נקודות בלבד במקום הלפני אחרון.

* ידין זריס נכנס כמחליף בדקה ה-84, במשחק בו קבוצתו אויפשט סיימה ב-1:1 מול פאפה במחזור ה-10 בליגה ההונגרית. אויפשט עם 13 נקודות, בינתיים במקום השמיני.

* גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-66 והיה שותף להפסד של ראסינג סנטאנדר 1:0 למוריסה. סנטאנדר במקום ה-14 עם תשע נקודות אחרי שמונה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully