וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון נבחן בטוטנהאם, שמובילה במירוץ אחריו

על פי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, וילאש בואש רואה בקשר הישראלי מחליף פוטנציאלי. סיטי, וילה ואברטון גם כן מעוניינות

היכולת המרשימה של ניר ביטון במדי מנצ'סטר סיטי, שזימנה אותו למבחנים, מקנה לו, כפי שמסתבר כעת, עניין גם מצד קבוצות נוספות באנגליה. "דיילי מייל" האנגלי מפרסם היום (שני) כי טוטנהאם, קבוצתו של הפורטוגלי אנדרה וילאש בואש, תקדים מספר קבוצות אנגליות במירוץ אחר הקשר הישראלי של מ.ס אשדוד. כמו כן, נודע כי השחקן כבר הגיע אתמול לאנגליה והחל להתאמן במדי טוטנהאם.

על פי הדיווח, גם אברטון ואסטון מעוניינות לשכור את שירותיו של ביטון, לצד מנצ'סטר סיטי. לאחרונה פורסם כי הסיטי לא הצליחו להשיג לביטון אשרת עבודה, מה שהיה אמור לבטל את מעברו לאנגליה באופן סופי, אולם נראה שהיא עוד לא אמרה נואש. מסתבר כי ג'קי בן זקן, מבעלי אשדוד, טס ללונדון ונפגש עם ביטון על מנת לסגור את ענייניו ולחתום עם אחת הקבוצות המוזכרות באנגליה. על פי הפרסום, בו מכונה ביטון "פטריק ויירה החדש", מנצ'סטר סיטי רצתה להחתים את ביטון אך להשאילו בחזרה לאשדוד ואילו זו מעוניינת להשלים את מעברו של השחקן, ובכך להרוויח עליו סכום כסף גבוה.

לאור הפרטים הללו, הספרס הם המועמדים המובילים כרגע לזכות בביטון, לאחר העזיבה הצפויה של הקשר הקרואטי לוקה מודריץ' את ווייט הארט ליין. בדיווח מצוין כי וילאש בואש רואה בביטון שחקן שיכול לעבות את הקישור של טוטנהאם מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully