וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער חמישי העונה לביברס נאתכו

הקשר כבש בפנדל, אבל קאזאן הפסידה לספרטק מוסקבה 2:1 במחזור ה-5 ברוסיה. תיקו לכיאל וסלטיק, ניצחון לרפאלוב וברוז'

ביברס נאתכו לא עוצר. הקשר הישראלי שנפרד מחבריו לנבחרת ישראל אחרי ה-1:1 בהונגריה באמצע השבוע וחזר לקבוצתו רובין קאזאן, כבש היום (שבת) את שערו החמישי בחמישה משחקים מאז פתיחת העונה ברוסיה, אבל הקבוצה הטטארית הפסידה לספרטק מוסקבה 2:1 בחוץ.

נאתכו שכרגיל פתח במרכז המגרש של רובין ושיחק 90 דקות, כבש בפנדל בדקה ה-36 אחרי שאלן קסאייב ספק הוכשל בתוך הרחבה, אבל ספרטק השוותה בדקה ה-73 משער של רומולו הברזילאי. שש דקות לסיום המשחק ארי נשלוח לכדור עומק והוכשל. השופט החליט לשרוק לפנדל למרות שנראה שהעבירה בוצעה מחוץ לרחבה, ודימיטרי קומבארוב כבש מהנקודה הלבנה, השלים מהפך והעניק לספרטק את ה-1:2.

רובין הייתה קרובה לשוויון דרמטי בדקה ה-88 אחרי שהגבהה של נאתכו מצאה את הראש של ססאר נבאס, אבל הבלם הספרדי נגח למשקוף והתוצאה נותרה בעינה.

רובין קאזאן ירדה למקום השלישי ויש לה תשע נקודות, אבל גם משחק עודף ועד סיום המחזור החמישי מספר קבוצות יוכלו לחלוף על פניה. נאתכו, ששלושה מחמשת שעריו הובקעו בפנדלים, הוא מלך השערים של הליגה הרוסית נכון לעכשיו.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן מול דיניאר ביליאלטדינוב שחקן ספרטק מוסקבה. Dmitry Korotayev, GettyImages
ממשיך לנסוק, אבל הפעם הפסיד. נאתכו מול דיניאר ביליאלטדינוב/GettyImages, Dmitry Korotayev

שאר משחקי השגרירים היום:

* בירם כיאל שיחק 90 דקות בתיקו 1:1 של סלטיק בחוץ נגד העולה החדשה לפרמיירליג, רוס קאונטי. ריצ'רד בריטיין כבש עבור המארחת הצנועה בבעיטה חופשית נהדרת לחיבור של פרייזר פורסטר בדקה ה-49, הבויז נראו בדרכם להפסד מביך במיוחד, אבל כריס קומונס כבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-93 וכפה חלוקת נקודות.

* לירן כהן נכנס כמחליף בדקה ה-84 בהפסד של פודבסקידז'ה 2:1 ליגיילוניה ביאליסטוק במחזור הפתיחה של הליגה הפולנית. הקשר הישראלי נכנס כשקבוצתו כבר הייתה בפיגור ולא הצליח לסייע לה להשוות.

* איתי שכטר לא נכלל בסגל סוונסי למשחק הפתיחה שלה בפרמיירליג האנגלית, נגד ק.פ.ר. הברבורים ניצחו 0:5.

* אוהד לויטה ויובל שפונגין לא שיחקו ב-3:5 של אומוניה ניקוסיה על האלופה א.א.ל לימאסול בסופרקאפ הקפריסאי.

* ברסט השיגה ניצחון בכורה העונה, 0:1 על אוויאן. עדן בן בסט זכה ל-14 דקות.

* ליאור רפאלוב המשיך בכושר הטוב ושיחק 90 דקות ב-1:3 של קלאב ברוז' על בירסחוט, בשורותיה לא שיחקו דור מלול ורועי דיין. שלומי ארבייטמן שיחק 68 דקות ואחרי שיצא גנט כבשה צמד דרמטי וניצחה 0:2 בחוץ את בוורן, בשורותיה לא שיחק גל שיש שהצטרף השבוע. אליניב ברדה לא שיחק ב-1:1 של גנק בליירסה, לירוי צעירי גם לא שותף בהפסד מכלן 2:1 בלוקרן.

* 00:00: מאיורקה, עם דודו אוואט ותומר חמד, תשחק בשעה הלא שגרתית חצות, כשתארח את אספניול במחזור הראשון בליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully