וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש בניצחון קאזאן

הקשר המצוין כבש בבעיטה חופשית את שערו הרביעי בארבעה משחקים ב-0:2 על דינמו. שער בכורה לידין זריס בהונגריה

ביברס נאתכו לא עוצר. קשר רובין קאזאן, שפתח את העונה בצורה מבריקה, כבש את שערו הרביעי בארבעה משחקים ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון ביתי 0:2 על דינמו מוסקבה. בעקבות הניצחון, עלתה קאזאן למקום השני עם תשע נקודות מ-12 אפשריות בעוד היריבה במקום האחרון ללא נקודות. אחרי 78 דקות מאופסות סובב נאתכו כדור חופשי שפגע בחומה, שינה כיוון ונחת ברשת של רומן ברזובסקי. בתוספת הזמן הכפיל רומן ארמנקו וסידר לקאזאן ניצחון שלישי ברציפות.

נאתכו, שכאמור נמצא בכושר הבקעה פנטסטי בתחילת העונה ועדיין לא החמיץ דקת משחק, יצטרף לשחקני הנבחרת לקראת משחק הידידות מול הונגריה ביום רביעי בבודפשט.

* ידין זריס חגג את שערו הראשון בליגה ההונגרית, כשהבקיע בדקה ה-20 במשחקה של אויפשט מול פאקש שהסתיים ב-2:2. החלוץ הישראלי קיבל כרטיס צהוב והשלים לראשונה 90 דקות, ולקבוצתו זו הייתה נקודה ראשונה בשלושה מחזורים.

* אחרי ההדחה המביכה מאירופה, גנט המשיכה לאכזב גם במחזור השלישי בליגה עם 1:1 ביתי מול לובן. סוואנה איבו כבש ראשון לאורחת (2), וואלאס פרננדו פריירה איזן (25). שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף ל-17 הדקות האחרונות. גנק, ללא אליניב ברדה הפצוע, השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:1 על לוקרן. תומאס בופל כבש את שער הניצחון בדקה ה-87.

* בן שהר נכלל לראשונה בסגל של הרטה ברלין בבונדסליגה השנייה, אך לא שותף בהפסד 3:1 ל-FSV פרנקפורט. אניס בן חטירה העלה את הרטה ליתרון, אבל השוער סשה בורכרט הורחק בדקה ה-50 ופרנקפורט ניצלה זאת למהפך עם שערים של ביורן שליקה (51 בפנדל) והמחליפים מת'יו לקי האוסטרלי (63) וג'ון ורהואק ההולנדי (90). הרטה עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים.

* אבירם ברוכיאן נכנס כמחליף בדקה ה-74, בניצחונה של פולוניה ורשה 1:3 בחוץ על מידז' לגניצה מליגת המשנה, במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע הפולני.


לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully