וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ורמוט ירד ליגה, כיאל חזר למגרשים

דה חראפשחאפ הודחה מפלייאוף ההישרדות אחרי 1:1 ביתי מול דן בוש, 90 דק' לקשר. שחקן סלטיק שב אחרי 4 וחצי חודשים

גילי ורמוט עזב את קייזרסלאוטרן בינואר לאחר שלא קיבל הרבה הזדמנויות. הוא הגיע לדה חראפשחאפ ההולנדית וקיווה לעזור לה להינצל מירידה. זה לא היה רחוק והסופר איכרים נמלטו מהמקום האחרון בטבלה והגיעו למשחק המבחן מול קבוצות הליגה השנייה.

לצערם, היום (ראשון) נקבעה הירידה שלהם באופן סופי, כשסיימו ב-1:1 ביתי מול דן בוש מליגת המשנה. אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון, דן בוש עלתה בזכות שערי חוץ לשלב חצי הגמר, בעוד דה חראפשחאפ תשחק בליגה השנייה בהולנד בעונה הבאה. גילי ורמוט שיחק 90 דקות וראה איך טום ואן וירט מעלה את דן בוש ליתרון בדקה ה-17 אחרי לחץ כבד. המארחת חזרה בדקה ה-30 משער של יורי רוז, אבל לא מצאה את השני ונשרה.

* בגזרת החדשות הטובות, בירם כיאל זכה לחזרה מרגשת מאין כמוה, במחזור סיום העונה בסקוטלנד. הקשר של סלטיק, שנפצע לפני ארבעה וחצי חודשים במשחק מול ריינג'רס, חזר היום למגרש בדיוק בזמן למשחק ההכתרה של סלטיק. כיאל עלה בדקה ה-67 וראה את גארי הופר מפציץ חמישייה ואת סלטיק מנצחת 0:5 את הארטס.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ב-1:3 הגדול של קאזאן על צסק"א מוסקבה. דני בונדר לא שותף בתבוסה של קבוצתו וולגה 4:1 בחוץ לאמקאר פרם בליגה הרוסית.

* בבלגיה, אליניב ברדה לא שיחק בהפסד 3:1 של גנק לגנט. גם ליאור רפאלוב לא זכה לדקות ב-2:3 של ברוז על קורטרייק. רמי גרשון דווקא זכה ל-90 דקות, אבל סטנדרד ליאז' הובסה 3:0 מול אנדרלכט. מאור בוזגלו לא שותף.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully