וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אברהם גרנט ופרטיזן בלגרד זכו באליפות סרביה

המאמן חגג תואר אירופי ראשון לאחר שהצעיד את קבוצתו ל-0:4 על בוראץ: "שמחים על הזכייה. יצרנו המשכיות עם כדורגל טוב"

תגידו מזל טוב גדול לאברהם גרנט, שחגג הערב (ראשון) באופן רשמי אליפות עם קבוצתו, פרטיזן בלגרד. מוליכת הטבלה הסרבי למעשה פחות או יותר הבטיחה את התואר באופן מעשי בשבוע שעבר, והערב היא היתה צריכה תיקו או יותר כדי להפוך את זה לרשמי. פרטיזן הביסה את בוראץ 0:4 והגדילה את הפער מהכוכב האדום ל-12 נקודות, כשלעונה הסרבית נותרו שלושה משחקים בלבד. הקרוב, אגב, יהיה מול הכוכב האדום. סשה מרקוביץ' החל בחגיגה במחצית הראשונה, איבן איבנוב הבולגרי נגח את השני והסנגלי לאמין דיארה השלים עם צמד אישי.

כזכור, מאמן נבחרת ישראל לשעבר הגיע לפרטיזן בשלהי חודש ינואר, כשזו הוליכה את הטבלה בעשר נקודות. האליפות הערב היא החמישית בסך הכל והחמישית ברציפות של פרטיזן בליגה הסרבית, כשבארון שלה גם 11 אליפויות בליגה היוגוסלבית ו-8 אליפויות בליגה המאוחדת שכללה קבוצות מיוגוסלביה, סרביה ומונטנגרו.

עבור גרנט עצמו מדובר בתואר אירופי ראשון, לאחר שזכה בארבע אליפויות ישראל, ארבע פעמים בגביע הטוטו ופעם אחת בגביע המדינה בישראל.

גרנט אמר לאחר המשחק: "אנחנו שמחים על הניצחון ועל התואר. זה אולי נראה קל על המגרש, אבל פגשנו יריבה עיקשת והיה קשה יותר ממה שמראה התוצאה. ניצחנו 10 משחקים ברציפות, יצרנו המשכיות וכבשנו שערים רבים תוך כדי תצוגות כדורגל טובות מאוד".

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully