וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עוזב את פראלימני

8.4.2012 / 20:20

המאמן עוזב בשל מה שהוגדר כ"מחאה נגד התעללות השופטים". צפוי להגיע השבוע לישראל ולסגור כעוזרו של גוטמן בנבחרת

ניר קלינגר הודיע לראשי פראלימני הקפריסאית אותה הוא מאמן, על כך שהוא עוזב את המועדון. פראלימני, בשורותיה משחק גם הקשר עידן שדה, מדורגת במקום הרביעי והאחרון בפלייאוף התחתון בקפריסין. אתמול היא הפסידה 1:0 לאולימפיאקוס ניקוסיה.

המאמן הודיע היום לנשיא הקבוצה כי הוא עוזב את המועדון במה שהוגדר על ידו כ"מחאה על התעללות השופטים בקבוצה במשחקים האחרונים". המאמן תקף את השיפוט במחזורים האחרונים בתקשורת המקומית ובשיחה סגורה עם נשיא המועדון הודיע הערב: "אני עוזב וחוזר לישראל". ככל הידוע, קלינגר יישאר בימים הקרובים בקפריסין, אך יעזוב אותה תוך מספר ימים.

קלינגר, 45, הגיע לקדנציה שנייה בקבוצה בחודש ינואר ותחת הדרכתו השיגה פראלמיני ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. ארבעה מחזורים לתום העונה מדורגת פראלימני במקום ה-12 ממנו יורדים לליגה השנייה והיא רחוקה שתי נקודות מחוף מבטחים.

קלינגר נחשב למועמד המוביל לשמש גם כעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת והוא אמור להגיע עוד השבוע לישראל כדי להיפגש עם המאמן בנוגע למשרת עוזר מאמן הנבחרת. אם התנאים הכספיים יבשילו קלינגר יסגור את תנאיו בימים הקרובים וימונה רשמית לתפקיד עוזרו של אלי גוטמן החל מחודש מאי, אז יקיים המאמן מסיבת עיתונאים בה יודיע על עוזרו.

עוד בקפריסין: יובל שפונגין הורחק בהפסד אומוניה ניקוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully