וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע

רפאלוב יפתח את הפלייאוף העליון בבלגיה, נאתכו יפגוש את אנז'י מחצ'קאלה, אוואט וחמד בסביליה, ולגרנט מחכה עוד דרבי

יום שישי - 30.3

21:30 - קלאב ברוז' וליאור רפאלוב יפתחו את משחקי הפלייאוף העליון בבלגיה וינסו להיצמד זמנית למוליכה אנדרלכט עם ניצחון ביתי על האלופה היוצאת גנק שתחסר את אליניב ברדה הפצוע.

21:30 - ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון תרצה להתאושש מההפסד לרוך חוז'וב כשתארח את מוליכת הטבלה לגיה ורשה במחזור ה-24 בליגה הפולנית.

יום שבת - 31.3

13:00 - וולגה של דני בונדר תמשיך במסע ההישרדות שלה בפלייאוף התחתון ברוסיה עם משחק ביתי מול רוסטוב.

16:00 - אחרי שהפסיד בדרבי בגביע לכוכב האדום בלגרד, אברהם גרנט ינסה להצעיד את פרטיזן בלגרד לניצחון ליגה בדרבי הקטן מול ראד בלגרד ממרכז הטבלה.

16:30 - קייזרסלאוטרן של איתי שכטר תהיה נואשת לעצור את רצף ההפסדים מול שכנתה לתחתית המבורג, נירנברג של אלמוג כהן תפגוש בדרבי בווארי את באיירן מינכן הלוהטת.

16:45 - פודבסקידז’ה של לירן כהן וליעד אלמליח תרצה להמשיך לטפס במעלה הטבלה הפולנית עם ניצחון על לודז'קי מהתחתית.

17:00 - יוסי בניון יקווה לחזור להרכב של ארסנל במשחק החוץ מול שכנתה הלונדונית ק.פ.ר.

17:00 - אחרי בכורה קצרצרה במדי בריסטול סיטי בשבוע שעבר, דקל קינן וקבוצתו החדשה יארחו את דרבי קאונטי. פורטסמות' של טל בן חיים תפגוש את ברנלי, וברייטון של גיא אסולין יחכו למידלסברו.

17:00 - אחרי שהסתבך השבוע עם ההתאחדות הקפריסאית, רוני לוי יוביל את אנורתוזיס למשחק חשוב מול המוליכה א.א.ל לימסול בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין ודדי בן דיין תארח את אפואל ניקוסיה.

19:00 - רמי גרשון וסטנדרד ליאז', עדיין ללא מאור בוזגלו, יחלו את דרכם בפלייאוף העליון בבלגיה עם משחק חוץ נגד גנט בקרב ישיר על המקום השלישי.

20:00 - בן שהר יקווה לקבל הפעם קרדיט ממאמנה החדש של אוקזר, ז'אן גי, שהותיר אותו על הספסל בשבוע שעבר, כשהאחרונה בליגה הצרפתית תארח את ולנסיין. ברסט של עדן בן בסט תגיע לסושו לקרב תחתית מכריע אחרי שלושה הפסדים רצופים.

21:00 - פתיחת הפלייאוף האמצעי בבלגיה: בבית א', מכלן של לירוי צעירי מארחת את סרקל ברוז'. בבית ב', בירסחוט עם דור מלול ורועי דיין יוצאת למשחק חוץ מול מונס.

21:00 - במקביל בפלייאוף התחתון בבלגיה, ווסטרלו של שלומי ארבייטמן פותחת במסע ההישרדות במשחק ראשון בסדרה מול סנט טרוידן.

יום ראשון - 1.4

13:30 - דה חראפשחאפ של גילי ורמוט תגיע עם רצף חמשת ההפסדים שלה לניימיכן בניסיון נוסף להיחלץ מהמקום האחרון בהולנד.

15:15 - ביברס נאתכו וקאזאן, שנמצאים רק במקום השביעי בטבלה הרוסית, יארחו את אנז'י מחצ'אלקה הנוצצת, שמדורגת חמישית עם נקודה אחת יותר

16:00 - פאלרמו של ערן זהבי, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים, תתארח אצל בולוניה שצמודה אליה במקום ה-11 בסריה A.

17:00 - פתיחת הפלייאוף התחתון בקפריסין: פראלמיני של ניר קלינגר ועידן שדה מתארחת אצל אתניקוס אכנאס. במקביל בפלייאוף האמצעי: אלקי לרנקה ורועי בקל בדרבי ביתי מול א.א.ק לרנקה.

18:00 - פולוניה ורשה של אבירם ברוכיאן, שהובסה 3:0 על ידי קורונה קיילצ'ה בשבוע שעבר, תנסה לחזור לדבוקת הצמרת כשתארח את השנייה בטבלה, שלאסק וורוצלוב.

יום שני - 2.4

22:00 - אחרי ההפסד הביתי לברצלונה, תחזור מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד לפגוש קבוצות מכדור הארץ כשתתארח אצל סביליה ברמון סאנצ'ז פיחואן.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully