וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווים שגוטמן יעקוב אחרי סמואל שיימן"

המגן ההולנדי-ישראלי של אקסלסיור יארח את אייאקס (13:30, ספורט1). בסביבתו אומרים: "הוא חולם לשחק בנבחרת ישראל"

גילי ורמוט שעבר לדה חראפשחאפ לפני כשבועיים, הוא לא הישראלי היחיד שנאבק היום בתחתית הליגה ההולנדית. הניצחון של ה"סופר איכרים" והקשר הישראלי אתמול (שבת) על רודה במחזור ה-23 בליגה ההולנדית העלה אותם מהמקום האחרון בטבלה ההולנדית והוריד לשם את אקסלסיור. היום הקבוצה מרוטרדאם, עם המגן ההולנדי-ישראלי סמואל שיימן, תנסה להיחלץ משם אחרי משחק הבית שלה נגד אייאקס שיועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט1 בשעה 13:30.

שיימן בן ה-24, שגדל במחלקת הנוער של פיינורד, מיוצג על ידי סוכן הולנדי שעובד עם סוכן השחקנים הישראלי שחר גרינברג. הוא הגיע לאקסלסיור בקיץ האחרון אחרי שלוש שנים בדן בוש, במסגרתן גם נבחר פעם אחת לשחקן העונה של הקבוצה ולנבחרת העונה של הליגה השנייה. המגן השמאלי הפך לשחקן מפתח בהרכב של הקבוצה ופתח ב-18 משחקי ליגה. אקסלסיור התחילה את העונה לא טוב, אבל החליפה חלק גדול מהסגל בינואר והחלה לצבור נקודות בקצב משביע רצון. שיימן הוא אחד מהשחקנים הבודדים שנשארו בהרכב בתקופה הזו.

בסביבתו של שיימן אמרו בסוף השבוע לוואלה! ספורט: "אנחנו עוקבים אחרי הליגה הישראלית והנבחרת בצורה קבועה דרך התקשורת הישראלית והבנו שזו תקופה בה ישנו מחסור מסוים במגינים שמאליים ישראלים. סמואל משחק בצורה קבועה בליגה חזקה, הוא שחקן מוכר ומוערך בהולנד ואנחנו מקווים שאלי גוטמן ייקח אותו בחשבון ויעקוב אחריו לקראת המשחקים הבאים של הנבחרת. מבחינתו זו תהיה הגשמת חלום".

שיימן נולד בעפולה וכשהיה בן 5 משפחתו עזבה להולנד. כשהיה בן 19 נבחן במכבי תל אביב, אך לא הוחתם. לאחר מכן צורף לתקופת מבחנים בת חודש וחצי באייאקס, הרשים את מאמן המילואים דאז ארון וינטר שהמליץ להחתימו, אך הצוות המקצועי של הקבוצה הראשונה לא חיפש אז מגן שמאלי. בקיץ האחרון קיבל מספר הצעות מהליגה הראשונה בהולנד ובחר בזו של אקסלסיור שם ידע שיהפוך לשחקן מפתח.

סמואל שיימן: "חולם לחזור למקום בו נולדתי. בישראל אני מרגיש בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully