וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מאושר להבקיע בליגה סוף סוף"

קפטן נבחרת ישראל חגג את שער הליגה הראשון שלו שהעניק לארסנל 1:2 על וילה: "מקדיש אותו לורמאלן. זה ניצחון חשוב"

יוסי בניון חווה הערב (רביעי) את אחד הערבים המרגשים ביותר שלו בארסנל, כאשר הבקיע את שער הניצחון הדרמטי והעניק לתותחנים 1:2 יקר מפז על אסטון וילה. קפטן נבחרת ישראל עלה מהספסל של ארסן ונגר בדקה ה-81, מצב של 1:1, ובדקה ה-87 התרומם נהדר לכדור קרן של רובין ואן פרסי ונגח כדור חלש ומדויק שהכניע את שוער וילה ברד גוזמן ועשה דרכו פנימה.

זה היה שער הליגה הראשון של בניון העונה בארסנל, כשבמאזנו עוד שער בליגת האלופות (מול אולימפיאקוס) ובגביע הליגה (מול שרוסברי).

"אני כל כך שמח סוף סוף להבקיע בליגה, אחרי זמן רב", צייץ בטוויטר קפטן נבחרת ישראל בסיום המשחק, "זה ניצחון חשוב ואני מקדיש את השער לתומאס ורמאלן".

מאמן התותחנים ארסן ונגר החמיא גם הוא לבניון, כשאמר: "יוסי נתן לנו שער מקרן. זה לא רגיל עבורנו, אבל אלה שלוש נקודות, וברור שאנחנו מאוד שמחים. אלה שלוש נקודות גדולות. צריך להחמיא מאוד לוילה, הם טובים מאוד ויכול להיות שתוצאה צודקת יותר היתה תיקו".

על האפשרות שהקשר הישראלי המושאל מצ'לסי יישאר בארסנל גם מעבר לתקופת ההשאלה אמר ונגר: "הוא שלנו עד סיום העונה כך שלא צריך להחליט לגבי החתמה לטווח ארוך יותר כבר הערב".

צפו בשער הניצחון של יוסי בניון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully