וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקוביה: "ביקשנו ממכבי ת"א לקצר השאלת תמיר כחלון"

הקשר למעשה סיים את דרכו בקבוצה הפולנית. סוכנו דהאן מאשים: "לא שילמו לנו, המועדון חובבני". תלונה הוגשה לפיפ"א

תמיר כחלון נמצא בדרך החוצה מקרקוביה הפולנית והמלחמה בין הצדדים רק עולה מדרגה. לטענת סוכנו דודו דהאן, שצוטט בתקשורת הפולנית, הקבוצה לא שילמה לשחקן את מלוא שכרו וגם הפסיקה לשלם דמי השאלה למכבי תל אביב. "התשלומים הראשונים היו בסדר, אבל אז הכל השתנה והוא החל לקבל חצאי משכורות", צוטט דהאן בפולין והוסיף שעדיין לא קיבל את העמלה המגיעה לו וכן שקרקוביה חייבת 20 אלף יורו דמי השאלה למכבי תל אביב. לטענת הסוכן, כבר הוגשה תלונה לפיפ"א בנושא.

סגן נשיא המועדון יקוב טאביש הגיב בחריפות לדברי דהאן ואישר כי כחלון למעשה סיים את דרכו בקבוצה: "אני לא יודע על חוב למכבי, אבל כשדהאן מדבר על סכומים הוא מפר חוזה. הוא מנסה להעפיל עלינו לחץ דרך התקשורת. פנינו למכבי בבקשה לקצר את הסכם ההשאלה ואנחנו מחכים לתשובה. לגבי המשכורות, כחלון קיבל כל מה שמגיע לו".

לקרקוביה טענות קשות כלפי כחלון וסגן הנשיא טאביש טען כי לאחרונה הקשר לא הגיע לפגישה עם המאמן דריוש פאסייקה ואחד מחברי ההנהלה. הקשר הישראלי, שסובל מכל רגע בקבוצת התחתית הפולנית, רשם בסך הכל שבע הופעות אותן סיים ללא שערים והוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה בינואר. הקשר הגיע לקבוצה על תקן מושיע, אבל לא מצא את מקומו ונחשב לאכזבה גדולה.

"הכל פתוח לגבי עתידו של כחלון", אמר דהאן. "קרקובה זה מועדון חובבני שמביש את הכדורגל הפולני. שיתוף הפעולה איתם זה הכישלון הכי גדול שלי".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully