וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטפן קונץ: "שכטר עשה מעשה מטופש"

יו"ר קייזרסלאוטרן ביקר את החלוץ, שהורחק בדקה ה-87 של ה-1:1 מול האנובר. הישראלי אמר: "אפשר היה להסתפק בצהוב"

המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון של הבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. את היום פתחה קייזרסלאוטרן, שסיימה ב-1:1 מול האנובר המסוכנת. במשחק הנועל של המחזור והסיבוב, מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 את מיינץ והיא רק ארבע נקודות מהפסגה.

קייזרסלאוטרן - האנובר 1:1

הקבוצה של מרקו קורץ רשמה תוצאה זהה משחק שלישי ברציפות ולאחר שעשתה את זה בבית מול הרטה ברלין ובחוץ מול דורטמונד, היא סיימה ב-1:1 ביתי מול האנובר. הקבוצה של מירקו סלומקה נותרה במקום השביעי בליגה עם 23 נקודות, קייזרסלאוטרן מתחת לקו האדום במקום ה-16 עם 16 נקודות בלבד. שכטר נכנס בפתיחת המחצית השנייה ורשם 42דקות עד שהורחק בכרטיס אדום בעקבות עבירה גסה מאוד מאחור על מנואל שמיידבאך. בתקשורת הגרמנית העבירה תוארה כגסה במיוחד עם שתי רגליים מאחור ובכוונה. גילי ורמוט שוב לא נכלל בסגל.

האנובר עלתה ליתרון בדקה ה-13 עם שער של מוחמד עבדלואי הנורבגי המצוין. קייזרסלאוטרן השוותה בדקה ה-68 עם שער של אדם נמץ, שחזר לאחרונה לאחר פציעה ארוכה, שנהנה מבישול של אולצ'אי שאהן, שכבש שער נהדר מול דורטמונד במחזור שעבר. בדקה ה-87 הכשיל כאמור שכטר את שמיידבאך מאחור וראה את הכרטיס האדום.

"אדום שטותי בסוף המשחק, אפשר היה להסתפק בצהוב", הודה שכטר בסיום. "מקווה שאלמד מזה". מי שנשמע זועם במיוחד על ההרחקה של שכטר היה יו"ר קייזרסלאוטרן שטפן קונץ, שאמר: "זה מעשה מטופש. עכשיו השחקן יושב בחדר ההלבשה ומבין מה הוא עשה. הוא פיספס בעיטה וספג עונש מספיק חמור".

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 0:1

שתי קבוצות שניצחו כבר את באיירן מינכן העונה, אך נמצאות בחלקים מנוגדים של הטבלה, נפגשו בבורוסיה פארק. מנשנגלדבאך איבדה גובה מאז פציעתו של מרקו רויס, שנעדר מהתיקו מול דורטמונד וההפסד המביך לאוגסבורג, אך הערב הוא חזר וכבר אחרי חמש דקות בישל את שער הניצחון לפטריק הרמן. לצערה של המארחת, רויס גם נפצע שוב והוחלף בדקה ה-84.

מיינץ, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות וחמישה משחקים ללא הפסד, ניסתה לחזור ושלטה במחצית השנייה, אבל ניקו בונגרט ואריק מקסים צ'ופו מוטינג החמיצו הזדמנויות טובות. אחרי שהפסידה לה בשלושת המפגשים הקודמים, גלאדבך אוספת שלוש נקודות מול מיינץ ויוצאת לפגרה כשהיא במקום הרביעי עם 33 נקודות, רק ארבע פחות מבאיירן מינכן המוליכה.

* בתוך כך, היום נפרדו סופית הרטה ברלין ומאמנה מרקוס באבל. מגן העבר, שסירב בתקופה האחרונה להאריך את חוזהו ולפיכך סיים את הרומן עם הקבוצה מהבירה, קיבל הודעה מהמנהל המקצועי של המועדון מיכאל פריץ, איתו היו לו יחסים בעיתיים במיוחד. פריץ מסר בתגובה: "ההתפתחויוות האחרונות, בעיקר ביומיים האחרונים, לא השאירו לנו ברירה אחרת. אין לנו אפשרות לשמור על יחסי שיתוף פעולה תחת הנסיבות שנוצרו". מי שצפוי להחליף את באבל הוא מיכאל סקיבה, שפוטר באמצע העונה שעברה מאיינטרכט פרנקפורט ומאמן כיום את אסקישהירספור הטורקית.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully