וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער ובישול לבן שהר בניצחון אוקזר

משחק מצוין לחלוץ, שסחף את קבוצתו ל-1:2 על ניס וחגג שער שני העונה. ליל ניצחה 0:2 את דיז'ון, 0:1 לליון על לוריין

האם המחזור ה-17 בליגה הצרפתית מביא בשורה חדשה מכיוונו של בן שהר? החלוץ הישראלי חזר הערב (שבת) להרכב של אוקזר, והצטיין עם בישול ושער ב-1:2 על ניס. הקבוצה קטעה רצף של שלושה הפסדים מול אחת היריבות הישירות לתחתית, ושהר הוכיח את יכולתו לעיני הקהל הביתי. גם ליל יכולה להיות מרוצה, כשניצחה 0:2 את דיז'ון והתקרבה עד כדי שתי נקודות מהפסגה. ליון רביעית, ארבע נקודות פחות מהמקום הראשון, אחרי 0:1 מול לוריין.

אוקזר - ניס 1:2

88 דקות נהדרות לבן שהר בקרב התחתית המותח. החלוץ שב להרכב לאחר שני משחקים בהם כלל לא שותף, וכבר בדקה ה-13 בישל לראשונה העונה. שהר דהר בצד שמאל והגביה כדור מצוין, אותו דניס אולייש נגח פנימה בעוצמה כשהקדים את השוער דויד אוספינה. היתרון של אוקזר החזיק מעמד שמונה דקות בלבד, לפני שאריק מולונגי השווה עם בעיטה אדירה בסיבוב לחיבורים.

שהר המשיך לעשות צרות לפרנסואה קלרק באגף, אבל דווקא ניס יכלה להשלים מהפך בדקה ה-45, אלא שלוסיאנו מונסון הארגנטינאי בעט את הפנדל לשמיים. בדקה ה-65 הגיע הרגע הגדול של שהר, כשאולייש החזיר לו בבישול והישראלי התרומם מעל קלרק ההמום כדי לנגוח לרשת של אוספינה. שער שני העונה לשהר, אוקזר קוטעת רצף של שלושה הפסדים ועולה למקום ה-13 עם 18 נקודות. ניס מתחת לקו האדום, במקום ה-19 עם 14 נקודות.

ליל - דיז'ון 0:2

הדאבליסטית התאוששה מההדחה מליגת האלופות, וכרגע היא רק שתי נקודות מהמקום הראשון. למרות מפח הנפש האירופי, בליגה ליל רצה נהדר והיא ללא הפסד מאז המחזור השני. דיז'ון הצנועה לא הצליחה להפתיע אותה, כשמוסא סו נגח פנימה בדקה ה-16, אחרי בישול של המגן מתיו דבושי. דיז'ון התקרבה עם נגיחה של תומא גרבר לקורה בדקה ה-45, אבל סו בישל לאדן הזארד שסגר עניין מן העבר השני בדקה ה-58.

לוריין - ליון 1:0

אחרי השביעייה בזאגרב והעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות כנגד כל הסיכויים, ליון השיגה שלוש נקודות גם בליגה והיא רק ארבע נקודות מהפסגה. יוהאן גורקוף פתח בהרכב ופגש את אביו כריסטיאן, מאמנה של לוריין, אך מי שהסיט את תשומת הלב מהפיקנטריה המשפחתית היה אלכסנדר לקאזט. החלוץ הצעיר הועדף בהרכב על פני ליסנדרו לופס שלא כשיר ל-90 דקות, ובדקה ה-54 הוא בעט בימין פנימה וחגג את שערו השני העונה. הפסד בית ראשון ללוריין העונה.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully