וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה כבש צמד בניצחון גנק

הצגה גדולה של החלוץ ב-0:4 על ליירסה. 67 דקות לבירם כיאל ב-0:1 של סלטיק על הארטס, ניצחון לרוני לוי ואנורתוזיס

אליניב ברדה סייע הערב (שבת) לגנק להתאושש משני ההפסדים האחרונים בליגה הבלגית, כשנתן הצגה גדולה והבקיע פעמיים ב-0:4 על ליירסה. החלוץ הישראלי הבקיע בנגיחה בדקה ה-42 אחרי מבצע יפה של אנתוני לימבומבה הצעיר, ולאחר מכן חגג את החמישי שלו העונה בליגה, כשנהנה בדקה ה-74 מטעות של שוער היריבה, שנתן לבעיטה של ברדה לחמוק בין ידיו בדרך לרשת. ברדה הוחלף בדקה ה-76, אבל החגיגה לא הסתיימה. תומאס בופל בדקה ה-81 וילה ווסן, שהחטיא פנדל בפתיחת המשחק אחרי הכשלה על ברדה, עם שער בתוספת הזמן חתמו את הניצחון המרשים.

דור מלול רשם 90 דקות בהרכבה של בירסחוט, שהפתיעה עם 0:1 בחוץ על גנט מהצמרת. איברהימה סידיבה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-55. רמי גרשון שיחק גם הוא 90 דקות, כשקורטרייק גברה 0:1 על ווסטרלו (ללא שלומי ארבייטמן הפצוע). סטנדרד ליאז', ללא מאור בוזגלו הפצוע, סיימה ב-1:1 מול לוקרן.

בירם כיאל פתח הערב בהרכבה של קבוצתו סלטיק ושיחק 67 דקות בניצחון הביתי 0:1 מול הארטס. כיאל הוחלף על ידי קי סונג יואנג הדרום קוריאני במצב של 0:0. בדקה ה-58 הישראלי סיפק את אחת ההזדמנויות הגדולות של הירוקים- לבנים במשחק כשבעיטה טובה שלו נהדפה על ידי שוער האורחת מריאן קלו.

סלטיק כבר התחילה לראות איך היא מאפשרת ליריבתה הגדולה ריינג'רס, שגברה מוקדם יותר היום 0:2 על היברניאן, להגדיל את הפער בין השתיים לשש נקודות, אבל בדקה ה-72 ירה ויקטור ווניאמה כדור נפלא מכ-25 מטרים וניצח את המשחק עבור סלטיק, שנמצאת במקום השני, מרחק ארבע נקודות מהפסגה.

* אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, השיגה הערב ניצחון ליגה שני ברציפות וצימקה את הפער בצמרת, כשניצחה 0:2 את אפולון לימסול. מרקיניוס כבש בדקה ה-57, מיכאליס קונסטנטינו נעץ את השני בתוספת הזמן.

* טל בן חיים לא היה בסגל פורטסמות', שגברה 0:1 בחוץ על ברנלי בליגת המשנה. גם דקל קינן הפצוע לא נכלל כמובן בסגל קבוצתו, קריסטל פאלאס, כשזו ניצחה 0:1 בחוץ את נוטינגהאם פורסט.

* משה אוחיון מלגיה ורשה ותמיר כחלון מקרקוביה קרקוב, לא נכללו בסגלי קבוצותיהם שנפרדו ב-0:0 במחזור ה-17 בליגה הפולנית. לגיה תגיע השבוע לישראל למשחק נגד הפועל תל אביב בליגה האירופית.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully