וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אני חושב שהאוהדים שכחו כבר מהשחקנים שעזבו"

קשר ארסנל ניתח את מצב הקבוצה ("חייבים להגן טוב יותר") והתייחס למיעוט הדקות שלו ("קשה להיכנס לקבוצה שמנצחת")

אחרי שהתכבד לכבוש את השער הראשון שלו העונה בליגת האלופות, יוסי בניון סוף סוף מרגיש בבית בארסנל. הקשר הישראלי התראיין היום (רביעי) באנגליה ובעיקר הזהיר שהתותחנים יהיו חייבים להשתפר בהגנה במפעל כדי להגיע לשלבים המתקדמים. אתמול הקבוצה שלו ספגה שלישייה מאולימפיאקוס (3:1), אבל לשמחתה הרבה היא הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר מוקדם יותר.

"כקבוצה אנחנו צריכים להגן טוב ולא עשינו את זה אתמול", אמר בניון. "זה היה יותר מדי קל עבורם להגיע להזדמנויות לשער וכמובן שאנחנו צריכים לעבוד כקבוצה, ללחוץ יחד ולהגן. זה חלק מהמשחק. ידענו שאנחנו הולכים למשחק אינטנסיבי מכיוון שעם האוהדים זה תמיד קשה לשחק כאן. לא הראנו את האינטנסיביות הזו במחצית הראשונה, דיברנו על זה בחדר ההלבשה, ובמחצית השנייה עשינו את זה יותר ורצינו יותר. במצב של 1:2 החמצנו הזדמנות או שתיים, וזה היה נראה אחרת אם היינו משווים ל-2:2, אבל זה הכדורגל לפעמים".

בניון הודה כי העובדה שארסנל כבר עלתה לשמינית הגמר עוד לפני המשחק הורידה מהמתח: "בסופו של דבר, ידענו לפני המשחק שכבר עלינו מהמקום הראשון ולכן כמה שלא ניסינו, זה לא פשוט לתת מאה אחוז כפי שצריך לתת. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז בהגרלה בשבוע הבא ולקוות שנמשיך במפעל הזה".

"אני צריך להוכיח את עצמי בכל הזדמנות"

הישראלי גם התייחס למעמדו בקבוצה ולעובדה שלא זוכה ליותר מדי דקות משחק, ואמר על כך: "הם אומרים שלא משנים קבוצה מנצחת ושאנחנו נמצאים בריצה טובה, ולכן זה קשה מאוד להיכנס לקבוצה. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לחכות לכל הזדמנות שאני אקבל. זה לא משנה אם זה ל-15 דקות או שאני אפתח, אני צריך להוכיח את עצמי בכל הזדמנות שאני מקבל ואני בטוח שאני יכול לעשות את זה".

על כמות הציפיות ממנו עם הגעתו, אמר: "זה ברור שיש ציפייה מכיוון שאתה מאבד שניים מהכוכבים הגדולים של הקבוצה - ססק פברגאס וסמיר נאסרי, ששניהם שחקנים נהדרים, ואולי, אני לא יודע, האוהדים מצפים לשמות גדולים יותר שיחליפו אותם, אבל כל השמות שרכשנו ביום האחרון של מועד ההעברות הוכיחו את עצמם ואנחנו משחקים טוב יותר, מנצחים משחקים ואני חושב שהאוהדים עכשיו מבינים שיש לנו קבוצה טובה עם איכויות רבות, והם שכחו את השחקנים האחרים".

בניון נשאל גם על מצבה של ארסנל בליגה אחרי שהתותחנים דילגו למקום החמישי, ואמר: "אנחנו קרובים מאוד לרביעייה הראשונה, וזה הדבר העיקרי אחרי הפתיחה הרעה של העונה, ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully