וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות מאנגליה וגרמניה יעקבו אחרי ביברס נאתכו

סקאוטים יבחנו את קשר קאזאן במשחק נגד טוטנהאם. בניון כתב לחברו בטוויטר: "אתה צריך לשחק בקבוצה גדולה באירופה"

היכולת הנפלאה שמציג ביברס נאתכו העונה לא נעלמה מעיני קבוצות אירופאיות בכירות. התקשורת הרוסית מדווחת הבוקר (שלישי) כי קשר נבחרת ישראל יהיה תחת מעקב רציני, כשקבוצתו, רובין קאזאן, תארח בשבוע הבא את טוטנהאם במסגרת המחזור הרביעי של הליגה האירופית. על פי הדיווח, נציגים של קבוצות מאנגליה וגרמניה אמורים להגיע לרוסיה כשהמטרה העיקרית היא להתרשם מיכולתו של נאתכו.

לנאתכו חוזה בקאזאן עד 2014, אך בשבועות האחרונים נפוצו ברוסיה לא מעט שמועות על קבוצות שמעוניינות לרכוש אותו, אולי כבר בינואר הקרוב, למרות שהוא עצמו הצהיר שיהיה מעוניין להישאר בקבוצה הרוסית. בין הקבוצות שהוזכרו בעבר היו צסק"א מוסקבה הרוסית ושטוטגרט הגרמנית. כזכור, קאזאן רכשה את נאתכו מהפועל תל אביב בסכום של 650 אלף יורו, וכעת נראה כי מחירו גבוה בהרבה.

הקשר בן ה-23 כבש אתמול את שערו השביעי העונה בליגה, הפעם בבעיטה חופשית מרהיבה שעזרה לקאזאן לנצח 0:2 בחוץ את דינמו מוסקבה החזקה. "איזה כיף לנצח משחק כזה חשוב. זו הרגשה מדהימה", צייץ הקשר בחשבון ה"טוויטר" שלו מיד בסיום המשחק.

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון הגיב לו וצייץ בעצמו: "כל הכבוד, חבר, אני שמח לראות שאתה מצליח. אתה צריך לשחק בקבוצה גדולה באירופה".

נאתכו הפך העונה לשחקן המפתח בהרכב קאזאן והחמיץ רק משחק ליגה אחד מפתיחת העונה. בסך הכל הוא הספיק לכבוש כבר תשעה שערים ולבשל שמונה נוספים בכל המסגרות העונה.

שגריר על הסכין: ביברס נאתכו

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully