וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער נוסף לדודו ביטון, ויסלה במקום השני

הסקורר של ויסלה כבש את שער הניצחון ב-1:2 של קבוצתו על LKS לודז' ועלה ל-13 שערים העונה: "מתרגש מכל גול"

היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו וצפו בשער של דודו ביטון

דודו ביטון המשיך היום (ראשון) את הכושר המסחרר שלו מפתיחת העונה, כשכבש את שער הניצחון של ויסלה קרקוב בניצחון החוץ 1:2 על LKS לודז' בליגה הפולנית. לאחר שוויון 1:1 במחצית הראשונה ניצל הישראלי טעות בהגנת המארחים וגבש בדקה ה-51 את השער שהכריע את ההתמודדות ושלח את ויסלה עד למקום השני בטבלה. לפני שלושה ימים בלבד ביטון ניצח את פולהאם בליגה האירופית עם שער יפהפה ועושה רושם שהוא לא מתכוון לעצור. השער של ביטון היה ה-13 שלו העונה בכל המסגרות וזה היה המשחק השלישי ברציפות בו הוא כובש. מאור מליסקון הפצוע לא היה בסגל.

בתום 11 מחזורים בליגה הפולנית מדורגת כאמור ויסלה קרקוב במקום השני, כשהיא מפגרת בנקודה אחת אחרי המוליכה שלאסק וורוצלאב. דודו ביטון מדורג בסיום המחזור במקום השני בטבלת מבקיעי השערים אותו הוא חולק עם תומאס פרנקובסקי מביאליסטוק כאשר השניים הבקיעו 9 שערים כל אחד. המבקיע המצטיין בפולין הוא ארטיומס רודנבס הלטבי שמשחק בלך פוזנן וחתום על 14 שערי ליגה עד עכשיו.

"זה היה ניצחון חשוב במגרש קשה, אנחנו נקודה מהמקום הראשון בו אנחנו רוצים וצריכים להיות", אמר ביטון לוואלה! ספורט. "אני שמח מאוד על השער התשיעי שלי העונה. יש כאלה שחושבים פה שזה בא לי בקלות והתקשורת שואלת אם זה משעמם, אבל אני מתרגש מכל גול ורוצה להמשיך בכושר הנהדר".

* עוד בפולין. משה אוחיון לא נכלל בסגל לגיה ורשה, שגברה בביתה 0:2 על וידז'ב לודז'.

* בירם כיאל שיחק 90 דקות בניצחון הביתי של סלטיק 1:2 על אברדין. קי סונג יונג כבש (17) ובישל לצ'רלי מלגרו (72). ריאן ג'ק השווה זמנית (59). סלטיק במקום השלישי רחוקה 10 נקודות ומשחק חסר מהמוליכה ריינג'רס.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

בלגיה: גרשון ניצח את רפאלוב

בבלגיה התקיים דרבי ישראלי בין קורטרייק לקלאב ברוז'. רמי גרשון פתח לראשונה העונה בהרכב קורטרייק כאשר גם ליאור רפאלוב עלה בהרכב קבוצתו והשניים השלימו 90 דקות. אחרי 80 דקות מאופסות עלתה ברוז' ליתרון בגלל שער עצמי של השוער כריסטוף ואן הוט. אלא שקורטרייק לא ויתרה והמחליפים שלה פאבלו צ'באריה (83) ופטר צביטקוביץ' (86) סידרו לה ניצחון דרמטי. הניצחון העלה את קורטרייק למקום השישי. ברוז' רביעית ורחוקה ארבע נקודות מאנדלרכט.

* שלומי ארבייטמן הפצוע לא נכלל בסגל ווסטרלו שהפסידה במגרשה 2:1 למוליכה אנדרלכט. גיום ז'ילה כבש את שער הניצחון בדקה ה-88.

* מאור בוזגלו פתח בהרכב סטנדרד ליאז' ושיחק 63 דקות בניצחון הביתי 0:1 על זולט וארגם. סיריאק כבש את שער הניצחון בדקה ה-33 וקבוצתו עלתה למקום החמישי.

* רוני לוי עמד על הקווים בפעם השנייה כמאמן אנורתוזיס וגם הפעם זה נגמר עם תיקו - 0:0 במשחק החוץ מול א.א.ל לימסול. המארחת איבדה נקודות ראשונות העונה. אנורתוזיס במקום הרביעי עם 12 נקודות אחרי שבעה מחזורים והיא רחוקה ארבע נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully