וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אדום לאליניב ברדה בתיקו של גנק

הישראלי לא עזר לקבוצתו, שסיימה ב-1:1 מול לובן. 90 דקות לארבייטמן ב-0:0 של ווסטרלו, 90 לרפאלוב בניצחון קלאב ברוז'

סלטיק התאוששה הערב (שבת) מההפסד בדרבי לגלזגו ריינג'רס, כשגברה 0:2 בבית על אינברנס. בירם כיאל (90 דקות) שמר על מקומו בהרכב ההופס, ובדקה ה-28 בישל את השער הראשון לג'ו לדלי, שבעט מחוץ לרחבה ומצא את הרשת. ג'יימס פורסט הכפיל את התוצאה חמש דקות לאחר מכן, וסלטיק מצמקת את הפער מריינג'רס בחזרה לארבע נקודות.

* תמיר כחלון רשם היום את משחק הליגה השלישי שלו במדי קרקוביה, שסוף כל סוף זכתה בניצחון ליגה ראשון כשגברה 0:1 על גורניק זאבז'ה, אליה השתייך עד לא מזמן עידן שריקי, במחזור השמיני בפולין. בעקבות ניצחון הבכורה, שהושג עם המאמן החדש דריוש פסייקה, עלתה קרקוביה לפחות זמנית מעל הקו האדום. כחלון פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-59 וראה מהספסל את אנדז'יי ניידזיילאן מכריע את המשחק בדקה ה-78.

* טל בן חיים שובץ פעם נוספת כמגן שמאלי והשלים 90 דקות במשחקה של פורטסמות, ששהשיגה 0:1 דרמטי על בלקפול משער של אריק הוסקלפ הנורבגי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. פומפי קטעה רצף של שני הפסדים וארבעה משחקים ללא ניצחון.

* דני בונדר שיחק 90 דקות בהפסדה של וולגה 3:1 לצסק"א מוסקבה. שוטה ביבילוב (17) השווה עבור וולגה אחרי שער יתרון של סיידו דומביה (6), אבל אלן דזאגוייב (68) ופנדל של סרגיי איגנשביץ' (84) השאירו את הנקודות אצל צסק"א.

* אליניב ברדה עלה בהרכבה של גנק שהתארחה בלובן, אבל לא סיים את המשחק שנגמר ב-1:1, אחרי שספג אדום בדקה ה-55 בעקבות עבירה. גנק עלתה ליתרון בדקה ה-45 אחרי שער של ילה ווסן, ובדקה ה-66 ספגה את שער השוויון של ניקי היין.

* שלומי ארבייטמן שיחק 90 דקות בהרכב של ווסטרלו שהתארחה בליירסה, אך לשם שינוי לא הצליח לכבוש. המשחק הסתיים ב-0:0.

* ליאור רפאלוב הציג יכולת טובה בניצחון הביתי של קלאב ברוז' 1:2 על מונס. האורחת עלתה ליתרון מרגליו של ג'רמי פרבה בדקה ה-38, אך אחרי המחצית עלתה ברוז' אחרת, ובדקה ה-56 ביורן ולמינקס השווה את התוצאה. 11 דקות מאוחר יותר היה זה ואדיס אוג'יג'ה-אופו שהעלה את המארחת ליתרון. רפאלוב הוחלף בתוספת הזמן על ידי תומאס מונייה.

* רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל קורטרייק שהפסידה 1:0 לזולטה וורגאם. את השער היחיד במשחק כבש רמי מרבאל בדקה ה-55.

* לירוי צעירי לא שותף בהפסד הביתי 2:0 של מכלן ללוקרן.

(עדכון ראשון: 16:15)

גם לירן כהן ופודבסקידז'ה חגגו ניצחון

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully