וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה התעניינה במאור מליקסון?

מאמן ויסלה סירב להתייחס לשמועה לפיה המועדון דחה הצעה רשמית מספרד. על הקשר: "בטוח בו, הוא יראה מה הוא יודע"

אחרי יומיים סוערים במיוחד במהלכם הודיע כי ישחק בנבחרת פולין ואז חזר בו, הגיע מאור מליקסון לאימון ויסלה קרקוב וכמובן, משך את מירב תשומת הלב. המאמן ההולנדי רוברט מסקאנט שרצה להרגיע את השחקן שלו הביא לו לפני האימון צעיף בצבעי דגל פולין - אדום-לבן. "חשבתי שהוא ייצא איתו למגרש, אבל הוא לא עשה את זה", אמר ההולנדי בהומור.

"התגובה שלו היא טיפוסית והוא לקח זמן להחליט. הוא רוצה להתרכז בקבוצה יש לו עכשיו שלוש אופציות: ישראל, פולין או פרישה מכדורגל בינלאומי. מאור הוא לא אדם של מילים, רק במעשים הוא יראה מה הוא יודע. אני בטוח בכושר שלו למרות הבלבול וההמולה סביבו. במיוחד עכשיו הוא ירצה להוכיח שהוא יודע לשחק. אתם תראו שהוא יבקיע שלושה שערים במשחק הקרוב", אמר מסקאנט.

באמצעות דובר המועדון, מליקסון ביקש להעביר לעיתונאים הפולנים הכחשה לפרסומים לפיהם הוא עתיד לעזוב את הקבוצה בינואר. גם מסקאנט התייחס לנושא ואמר: "הוא לא ביקש לעזוב את ויסלה או את פולין, טוב לו במועדון".

למרות זאת, מסקאנט סירב להתייחס לספקולציה לפיה ויסלה דחתה הצעה רשמית שהגישה מאיורקה הספרדית על מליקסון למנהל הספורטיבי סטן ולקס: "אני לא יכול לאשר או להכחיש את המידע הזה".

לקראת המשחק מול רוך חוז'וב שיתקיים ביום ראשון אמר ההולנדי: "תוצאת המשחק תלויה בנו ופחות במה יעשה היריב".

כל הפרטים על פרשת מאור מליקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully