וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את מילאן 1:3

אדינסון קבאני כבש שלושער לזכות הפרטנופי. זהבי שיחק 52 דקות בהפסד של פאלרמו 1:0 לאטאלנטה. 0:1 ליובה על סיינה

המחזור השני באיטליה, שיצא אמש (שבת) לדרך עם ניצחונה השני של קליארי וה-0:0 המאכזב בין אינטר לרומא, נמשך היום עם שמונה משחקים נוספים, כשבמוקד המפגש שנעל את המחזור, בו ניצחה נאפולי 1:3 את האלופה מילאן. עוד לפני כן, ערן זהבי ערך את הבכורה שלו בסריה A, כשעלה כמחליף בהפסד של פאלרמו 1:0 לאטאלנטה. יובנטוס נותרה מושלמת אחרי 0:1 קטן בחוץ על סיינה, וכך גם אודינזה שגברה 0:2 על פיורנטינה. גנואה חזרה מהאולימפיקו עם 1:2 על לאציו.

נאפולי - מילאן 1:3

איזה משחק נהדר היה לנו הערב בסן פאולו. שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי תוצאות תיקו באמצע השבוע בליגת האלופות: הרוסונרי מול ברצלונה בקמפ נואו, ואילו המארחת אחרי שחלקה את הנקודות עם מנצ'סטר סיטי. המשחק התחיל בצורה טובה, וכבר בדקה ה-12 עלתה האורחת ליתרון 0:1, אחרי שאלברטו אקווילאני נגח נפלא פנימה אחרי הגבהה של אנטוניו קסאנו. כעבור דקה התוצאה הייתה כבר 1:1. בעיטה חופשית הגיעה לראשו כריסטיאן מאג'ו, שהוריד לאדינסון קבאני, והאורוגוואי בעט מזווית קשה אל תוך השער.

בדקה ה-36 כבש קבאני את שערו השני במשחק, אחרי התקפה מתפרצת יפה ובישול של וולטר גרגאנו, ולמחצית ירדו הקבוצות כשהתוצאה היא 1:2 לנאפולי. אבל קבאני עוד לא אמר את המילה האחרונה, ובדקה ה-51 הבקיע את השער השלישי במשחק, אחרי שבעט ממרכז הרחבה עם רגל שמאל אל הפינה השמאלית התחתונה.

סיינה - יובנטוס 1:0

הביאנקונרי שמרו על מאזן מושלם בתום שני משחקים, כשגברו על סיינה אותה ניצחו ב-10 מ-12 המפגשים הקודמים. אנטוניו קונטה השאיר את אלסנדרו דל פיירו על הספסל, אבל גם בלעדיו ידעו שחקני יובנטוס להשיג את שלוש הנקודות. אחרי מספר החמצות היה זה אלסנדרו מאטרי שהרשית בדקה ה-54 הודות לבישול של מירקו ווצ'יניץ'. יובנטוס נראית טוב, סיינה עם נקודה אחת בלבד.

אודינזה - פיורנטינה 0:2

אלכסיס סאנצ'ס הלך, חצי הרכב התחלף, אבל אודינזה ובעיקר אנטוניו די נטאלה ממשיכים לספק את הסחורה, גם על חשבון פיורנטינה. די נטאלה כבש את הראשון בפנדל בדקה השמינית, והצ'יליאני מאוריסיו איסלה הפציץ את השני בדקה ה-28. שש נקודות משש אפשריות לזברות הקטנות.

אטאלנטה - פאלרמו 0:1

ערן זהבי, שפעם נוספת צפה בחבריו מהספסל בפתיחת המשחק, הוקפץ למערכה בדקה ה-38 בעקבות פציעתו של אדגר אלברס ההונדורי, ניסה את מזלו מספר פעמים בבעיטות מרחוק, אך לא הצליח למנוע מפאלרמו הפסד במשחקו הראשון בליגה. ארבע דקות לפני כניסתו של הקשר הישראלי, היה זה חרמן דניס שהעלה את אטאלנטה ליתרון

בדקה ה-66 ההתמודדות הופסקה ל-45 דקות בגלל שבר ענן שגרם להצפת המגרש בברגמו, עד אשר החליט השופט לחדש את המשחק. אחרי 15 שעה של משחק החליט השופט להוריד את השחקנים פעם נוספת לחדר ההלבשה, עד שהם שבו על מנת לסיים את הזמן שנותר. התוצאה, בכל מקרה, נשארה בעינה כשאטאלנטה מנצחת את פאלרמו לראשונה אחרי שבעה משחקים.

לאציו - גנואה 2:1

אחרי שבעה משחקים בהם לא הפסידה לגנואה, לאציו כשלה דווקא במגרשה הביתי ולאחר שכבר הוליכה. ג'וזפה סקולי העלה את לאציו ליתרון כבר בדקה ה-11 מול קבוצתו לשעבר, אבל רודריגו פלאסיו איזן בדקה ה-54 ובישל את שער הניצחון ליוראי קוצקה בדקה ה-72.

משחקים נוספים:

פארמה - קייבו 1:2
לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (24 ו-90). לקייבו: אלברטו פאלוסקי (79)

בולוניה - לצ'ה 2:0
ללצ'ה: גיז'רמו ג'יאקומאצי (37), קרלוס גרוסמולר (60)

קטאניה - צ'זנה 0:1
לקטאניה: מקסי לופס (45 בפנדל)

(עדכון ראשון: 16:00)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully