וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים לביברס נאתכו ודודו ביטון

הקשר כבש בפנדל ב-1:1 של קאזאן מול צסק"א. החלוץ הבקיע ב-0:1 של ויסלה על זאגלבי. שני בישולים למלול, אדום לרפאלוב

ביברס נאתכו שוב הצטיין הערב (שבת) במדי רובין קאזאן כשכבש בפנדל בדקה ה-33, אבל קבוצתו שמטה את היתרון בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול צסק"א מוסקבה. בעקבות התיקו המתסכל מול מוליכת הטבלה, רובין קאזאן הרביעית עומדת על 34 נקודות ומרוחקת כשמונה נקודות מהפסגה. נאתכו, שהשלים 90 דקות טובות במרכז המגרש, רשם את שערו השלישי העונה ויקווה להמשיך בכושר המצוין גם מול ליון בפלייאוף ליגת האלופות.

הרגע הגדול של קאזאן היה כאמור בדקה ה-33, אז נאתכו הגביה כדור קרן שפאבל ממאייב עצר בידו. השופט הורה על הנקודה הלבנה וקשר הנבחרת הכניע את ויקטור אקינפייב עם בעיטה מדויקת למרכז השער. אחרי שלושה משחקים בהם לא כבשה מול צסק"א, קאזאן מצאה את הרשת. צסק"א יכלה להשוות בדקה ה-67 אחרי הרחקתו של ואלרי קאלשין, אבל סרגיי איגנשביץ בעט את הפנדל מעל השער. השוויון הדרמטי הגיע עמוק בתוך התוספת, כשהמחליף אלן דזאגוייב כבש.

זאב חיימוביץ' חזר להרכב הראשון של טרק גרוזני, אך לא ירצה לזכור את המשחק, שהסתיים בתבוסה כואבת 6:2 לדינמו מוסקבה. לבלם (90 דקות) היה חלק בשני שערים של דינמו, והוא שותף לתצוגת הגנה נוראית של קבוצתו מול ההתקפה המאיימת של המארחים. טרק גרוזני במקום ה-10 עם 22 נקודות.

המשחק דווקא נפתח טוב מבחינת טרק. מאוריסיו הגביה משמאל ואברטון, שחקן דורטמונד וסראגוסה לשעבר, כבש בבכורה שלו כבר בדקה השישית. חיימוביץ' הוצהב בדקה ה-18, ובדקה ה-29 דינמו השוותה עם נגיחה של אנדריי וורונין. הקאמבק של המארחים הושלם עם קווין קוראני, שתעתע בחיימוביץ' וכבש בדקה ה-35. היום הגרוע של הבלם הישראלי נמשך בדקה ה-45, אז בעיטה של איגור סמשוב פגעה ברגלו והטעתה את השוער. ארבעה שערים נפלו גם במחצית השנייה: ארתור יוסופוב הקשית את הרביעי בדקה ה-48, סמשוב השלים צמד בדקה ה-84, בלאגוי גאורגייב צימק דקה לאחר מכן ואלכסנדר ספאטה נעץ את השישי.

פולין: עוד שער לדודו ביטון

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני משחקיה הראשונים בליגה הפולנית, רשמה הערב ויסלה קרקוב ניצחון ראשון עם 0:1 ביתי על זאגלבי, כשדודו ביטון התכבד לכבוש את שער הניצחון. מאור מליקסון קיבל מנוחה לקראת המשחק הראשון מול אפואל ניקוסיה במוקדמות ליגת האלופות ונותר על הספסל.

החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות והמשיך בכושרו הנהדר אחרי שכבש בשני משחקיה האחרונים של האלופה הפולנית. אחרי שדווקא האורחים שלטו במגרש במחצית הראשונה, קיבלה ויסלה פנדל בדקה ה-50, ובהיעדרו של מליקסון נבחר ביטון לבעוט ועמד במשימה עם כדור מדויק שנתן למקומיים שלוש נקודות.

*** טל בן חיים השלים 90 דקות בהרכב פורטסמות, שהפסידה 1:0 לברייטון ועדיין ללא ניצחון העונה בכל המסגרות. בן חיים ספג כרטיס צהוב בדקה ה-14, כאשר את שער הניצחון לזכות ברייטון כבש קרייג מקייל סמית בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ליאם לורנס יכול היה להשוות בדקה ה-95, אבל החמיץ מהנקודה הלבנה.

*** גנק המתכוננת למפגש הכפול שלה נגד מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לליגת האלופות, ממשיכה להיראות לא טוב ונפרדה ב-2:2 בלבד מזולט ורגאם במחזור השלישי בליגה הבלגית. ילה ווסן (75) מבישול של אליניב ברדה, וטורבן יונלייט (83) כבשו לגנק, תומאס מאטון (66) ורמי מרבאל (87) הבקיעו לזכות האורחים. ברדה שיחק 90 דקות במדי האלופה הבלגית.

*** ליאור רפאלוב הורחק בדקה ה-66 במשחק הניצחון של קלאב ברוז' 0:1 על העולה החדשה לובן. רפאלוב ביצע עבירה גסה את תומאס אסבדו היריב וראה אדום ישיר. שער עצמי של קווין רונלאדטס 11 דקות לסיום העניק לברוז' את שלוש הנקודות.

*** דור מלול שיחק 90 דקות והצטיין בניצחונה של ביסרחוט 1:3 על ווסטרלו. בירסחוט אמנם פיגרה 1:0, אבל הישראלי בישל את שני השערים של הרנן לוסאדה (37 ו-43) שהביאו למהפך. גארי קאגלמאכר האורוגוואי השלים עם פנדל מוצלח בדקה ה-54. רועי דיין לא שותף.

*** שלומי ארבייטמן לא שותף ב-1:3 של גנט על סטנדרד ליאז'.

*** רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל קורטרייק שגברה 0:2 על סרקל ברוז.

(עדכון ראשון: 17:10)

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully