וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 62 דקות לשכטר בניצחון קייזרסלאוטרן

השדים האדומים בסיבוב השני בגביע עם 0:3 מול דינמו ברלין. נירנברג טיילה, כהן לא שותף. לברקוזן ו-ורדר ברמן הודחו

איתי שכטר רשם היום (שבת) הופעת בכורה במשחק רשמי במדי קייזרסלאוטרן, שניצחה בקלות 0:3 את דינמו ברלין מהליגה החמישית, בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. חלוץ הפועל תל אביב לשעבר שיחק 62 דקות, היה לא רע בכלל, הגיע למספר הזדמנויות מסוכנות ואפילו היה מעורב בשער הראשון, אותו איבו איליצ'ביץ' בדקה ה-19. את השני כבש הקפטן כריסטיאן טיפרט בדקה ה-23 ותאנוס פסטוס חתם את התוצאה בדקה ה-51.

קייזרסלאוטרן התחילה לעלות ליתרון בדקה ה-19 כשמסירה של כריסטיאן טיפרט מצאה את איתי שכטר, שהוריד על החזה לאולצ'אי שאהן הטורקי, שמצא את איבו איליצ'ביץ' והקרואטי בעט פנימה מקרוב את ה-0:1. ארבע דקות בלבד חלפו והשדים האדומים כבשו את השני.

הפעם ליאון יסן קיבל מסירה באגף שמאל, העביר כדור רוחב, שם המתין הקפטן החדש כריסטיאן טיפרט, שבעט לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:2. בדקה ה-32 הצליח שכטר לנצל טעות בהגנה, פרץ ובעט, אך דניאל רוט הדף. בדקה ה-51 הצליחה לאוטרן לעלות ל-0:3 לאחר שקרן של טיפרט מצאה את תאנוס פסטוס, שנגח פנימה. בדקה ה-62 הוחלף איתי שכטר על ידי דורג'ה קואמייה.

גם נירנברג של אלמוג כהן עלתה לסיבוב הבא, לאחר 1:5 קל במיוחד על ארמניה בילפלד. הקשר הישראלי לא נכלל בסגל. האלופה בורוסיה דורטמונד עלתה בקלות לשלב הבא עם 0:3 חלק על זנדהאוזן. ההפתעה של היום הגיעה מכיוונה של ורדר ברמן, שהודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי היידנהיים לאחר הפסד 2:1.

קבוצה בכירה נוספת שהודחה היא לברקוזן, שסיימה אשתקד במקום השני בבונסדליגה והפסידה 4:3 לדינמו דרזדן. הקבוצה של רובין דוט הובילה כבר 0:3 בדקה ה-50 כשארן דרדיוק כובש את הראשון בדקה השישית וסידני סם את השני בדקה ה-12. אנדרה שרלה מוסיף אחד (50). אלא שהקבוצה המקומית הצליחה לחזור משערים של סבסטיאן שופן (68) וצמד של רוברט קוך (70 ו-87). בהארכה הצליחה הקבוצה המקומית להשיג את שער הניצחון, כשהכובש היה אלכסנדר שנצלר בדקה ה-117.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully