וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "אני ושכטר לא חלמנו לשחק באותה קבוצה"

קשר קייזרסלאוטרן דיבר בראיון על חברו הטוב ("מבינים אחד את השני בצורה עיוורת") והצהיר: "רוצה שהמאמן יוכל לסמוך עלי"

בעוד הליגה הגרמנית תצא לדרך בסוף השבוע הבא, גילי ורמוט ואיתי שכטר עשויים לערוך את הבכורה הרשמית שלהם בקבוצתם החדשה כבר מחר (שבת, 16:25, ספורט1), כאשר קייזרסלאוטרן תארח את דינמו ברלין במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. הערב העניק ורמוט ראיון נרחב לתקשורת המקומית, ודיבר בין היתר על ההחלטה לשוב לאירופה לקדנציה השניה, החברות עם איתי שכטר, ומה לא.

"המנטליות כאן מאוד שונה. לישראלים יש דם מאוד חם, אולי בגלל האקלים החם. בגרמניה רוב האנשים מאוד רגועים, מנומסים ובעלי סבלנות", אמר ורמוט. "לבונדסליגה יש מוניטין מצוין בישראל. אף קבוצה לא חיזרה אחרי כמו קייזרסלאוטרן, וההחלטה של איתי להצטרף הפכה את ההחלטה שלי לקלה מאוד".

החברות בין שכטר ו-ורמוט מרתקת את התקשורת הגרמנית, וקשר הפועל תל אביב בעולם נשאל עליה בהרחבה. "דיברנו המון בשנה האחרונה על כך שנרצה לשחק באירופה. זה היה הרצון המשותף שלנו. אפילו לא היינו יכולים לחלום על לשחק באותה קבוצה. אנחנו מבינים אחד את השני בצורה עיוורת, ואני מקווה שנשחק כמה שיותר משחקים ביחד".

התכניות של ורמוט סבלו מהלומה מסוימת לאחר שהקשר נפצע במפשעה, ובקושי התאמן ושיחק עם חבריו החדשים בהכנות לקראת העונה הקרובה. "עכשיו אני מרגיש טוב", אמר הישראלי, "ביום ראשון שעבר קיבלתי אישור לחזור להתאמן. אני לא יודע מתי יהיה משחקי הראשון, ויש לי הרבה עבודה כדי להדביק את הכושר של החברים שלי".

הקשר נשאל באיזה מערך ותפקיד הוא מצפה לשחק, ואמר: "אני יודע שבשנה שעברה שיחקו כאן בכמה מערכים שונים. אני מרגיש נוח גם באמצע וגם באגף, ואני רוצה להוכיח למאמן מרקו קורץ שהוא יכול לסמוך עלי ולשים אותי בהרכב, לא משנה באיזה תפקיד".

ספיישל שגרירים: וואלה! ספורט מתכוננת לפתיחת הליגה הבלגית

ספיישל שגרירים:: וואלה! ספורט מתכוננת לפתיחת הליגה הפולנית

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully