וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בפולין: "מאור מליקסון שוב זרח"

27.7.2011 / 8:12

התקשורת הפולנית התלהבה משער הניצחון של הישראלי של ויסלה. הקשר הצטנע: "לא שיחקתי טוב, הייתי צריך לתרום יותר"

מאור מליקסון שוב עשה זאת. הישראלי כבש אמש (שלישי) את שער הניצחון של ויסלה קרקוב במשחק החוץ שלה נגד ליטקס לובץ' (1:2) וסייע לקבוצתו לעשות צעד גדול בדרך לפלייאוף העלייה לליגת האלופות. הקשר שלא מפסיק לסחוט מחמאות מאז שחתם בקבוצה הפולנית, השתלט על הכדור בעזרת ראשו כ-22 מטרים מהשער, פרץ במהירות לתוך הרחבה ומצא את הרשת של הקבוצה הבולגרית.

באחד מאתרי האינטרנט הפולניים מליקסון נבחר למצטיין של המשחק ונכתב שם: "ויסלה לא שיחקה כדורגל טוב, אבל הכוכב שלה - מאור מליקסון - שוב זרח. המנהיג של הקבוצה שוב הראה את הקלילות במשחק שלו. היו לו כמה מהלכים במהלך המשחק בהם חסרה לו זריזות, אבל הפרס הגיע בדקה ה-76, כשהוא סיים מהלך גדול עם שער".

במקום אחר נכתב: "מליקסון קירב את ויסלה לארץ המובטחת. הקבוצה ניצלה פעמיים בזכות הקורות, אבל ניצלה שתי מתרפצות כדי לנצח. שער הניצחון של מליקסון היה קלאסי".

"המפתח לניצחון היה העבודה הקשה שלנו", אמר מליקסון אחרי המשחק, "הדבר החשוב ביותר בשבילנו היה לנצח ולא לשחק כדורגל יפה. כמובן שאני מאוד מרוצה מהשער שלי כי הייתה לו חשיבות גדולה. השמחה שלי עוד יותר גדולה בגלל שזה לא היה המשחק הכי טוב שלי. לא שיחקתי ברמה הרגילה שלי והייתי יכול לתרום יותר".

הקשר הישראלי המשיך באותה רוח: "אם במשחק לא כל כך טוב שלי הצלחתי להבקיע, אז זה בסדר. זה לא היה שער מדהים, אבל הוא היה מאוד חשוב. עכשיו אנחנו בעמדה טובה, אבל אני עדיין חושב שליטקס היא יריבה חזקה".

קבוצה שנמצאת במצב אפילו טוב יותר היא רובין קאזאן של ביברס נאתכו, שגברה על דינמו קייב 0:2 בחוץ ומקווה להשלים את העבודה בבית. הקשר הישראלי כבש אתמול בפנדל ואמר לוואלה! ספורט: "אני שמח על השער שכבשתי ובעיקר על הניצחון. השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון אבל הסיפור עדיין לא גמור. אנחנו חייבים להגיע מוכנים למשחק השני ולעלות שלב".

צפו בשער של מליקסון

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully