וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: יצחק שום לא ימשיך באלקי בעונה הבאה

בקפריסין מדווחים כי לאור הבעיות הכלכליות והקיצוץ הצפוי, המאמן יסיים את תפקידו. ההנהלה לא תדון בנושא עד סוף מאי

יצחק שום הצליח להשאיר את אלקי לרנקה בליגה הראשונה בקפריסין, אך כלל לא בטוח שימשיך במועדון בעונה הבאה. כלי התקשורת באי השכן מעריכים כי לאור המצב הכלכלי במועדון והקיצוץ בתקציב בקיץ, שום ייפרד מאלקי בתום העונה. במועדון עצמו מסרבים להגיב על עתידו של המאמן או לעסוק בנושא. בסוף החודש תתקיים ישיבת הנהלה מכרעת ורק אז יתקבלו החלטות לגבי העונה הבאה.

שום הגיע לאלקי בחודש אוקטובר כשהיא במקום האחרון ולפי דרישתו, התבצע רכש מסיבי של שחקנים בינואר ובין היתר הגיע לקבוצה גם דריו פרננדז מבית"ר ירושלים. על פי דיווחים בקפריסין, הנשיא ניקוס ליליס לא יהיה מוכן שוב להכניס את היד לכיס ושוקל את עתידו אם לא יקבל עזרה כלכלית מגורמים נוספים. בכל מקרה, באלקי מתכננים מדיניות צמצומים. שחקנים בכירים אמורים להיות משוחררים ואחרים יידרשו לקצץ בשכר.

ליליס העניק גיבוי מלא לשום גם בתקופות הרעות של אלקי, אבל בקפריסין מעריכים שלאור אי הוודאות הכלכלית גם מעמדו לא בטוח בשל עלותו הגבוהה ובכל מקרה, לא נראה שהישראלי יהיה מוכן להישאר אם יאבד את שחקניו הבכירים. אגב, בקפריסין יודעים לספר שדריו פרננדז אמר למקורביו כי יעזוב את הקבוצה אם שום לא ימשיך.

אלקי ניצחה בסוף השבוע 0:1 את ארמיס ארדיפו והבטיחה סופית את ההישארות בליגה. בשבת יתקיים המחזור האחרון בליגה כאשר שום ושחקניו ייצאו למשחק חוץ מול פאפוס, שנאבקת על חייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully