וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: כיאל עלה כקפטן, שער לדודו ביטון

הקשר הישראלי זכה להערכה ורשם 90 דק' בניצחון קבוצתו. 90 דק' וניצחון גם לקינן. בלגיה: ביטון כבש, שרלרואה עדיין בחיים

קרדיף סיטי שהיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ דרמטי 1:3 במשחק החוץ מול דונקסטר רוברס מהתחתית במסגרת המחזור ה-40 בצ'מפיונשיפ. ג'ייסון קומאס המחליף כבש צמד בתוספת הזמן וסידר לבלובירדז שלוש נקודות סופר חשובות במאבק העלייה. קרדיף התקרבה מרחק נקודה (ומשחק עודף) מנוריץ' השנייה, במקום ממנו עולים ישירות לפרמיירליג.

דקל קינן פתח בהרכב והשלים 90 דקות. כריס ברק המצוין העלה את קרדיף ליתרון בדקה ה-15, אבל ג'יימס קופינגר איזן בדקה ה-78. קומאס, הוולשי בן ה-31, עלה כמחליף בדקה ה-87 ובתוך תוספת הזמן כבש שני שערים דרמטיים שניצחו את המשחק.

*** בסקוטנלד, המשיך בירם כיאל לזכות להערכה רבה מסלטיק, ועלה לראשונה מאז שהגיע למועדון כשקפטן הקבוצה. כיאל שיחק 90 דקות בניצחון הביתי של סלטיק 0:1 על סנט מירן. כריס קומונס נכנס כמחליף בדקה ה-70 וכבש את שער הניצחון כעבור שמונה דקות. בעקבות הניצחון הגדילה סלטיק את יתרונה בפסגה לחמש נקודות על פני ריינג'רס, שתשחק מחר. גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל אינברנס שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ בקילמרנוק.

*** קפריסין: אלקי לרנקה, קבוצתו של יצחק שום, איבדה יתרון והפסידה 3:1 לפאפוס במחזור השני של הפלייאוף התחתון. קוסטדין באשוב העלה את אלקי ליתרון בדקה ה-17, אבל ברנרדו ואשקונסלוס, אקס הפועל באר שבע, השווה בנגיחה בדקה ה-50 ובהמשך גם בישל לדויד סולארי (70), כשבתווך כבש ולאדן גרוסיץ'. חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות בהרכב אלקי, שמקדימה את פאפוס האחרונה בשלוש נקודות בלבד.

בלגיה: ניצחון חשוב לשרלרואה

שרלרואה מסרבת להרים ידיים בפלייאוף התחתון בבלגיה והשיגה ניצחון ביתי חשוב 0:2 על אופן במשחק השני מתוך חמישה. לאופן, שתארח את המשחק הבא, יש כרגע שש נקודות ולשרלרואה שלוש והכל עדיין פתוח. דודו ביטון כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-41 במהלך שהתחיל עם פריצה נהדרת של מתן אוחיון באגף הימני. אלסנדרו קורדארו חתם בדקה ה-70. ביטון הוחלף בדקה ה-82 ותמיר כחלון בדקה ה-88. אוחיון השלים 90 דקות.

בפלייאוף האמצעי, קורטרייק (90 דקות לרמי גרשון) סיימה ב-1:1 עם בירסחוט וצברה נקודה ראשנה בבית ב'. מוחמד מסודי כבש את שער היתרון (58). גארי קאגלמכר האורח החמיץ פנדל כעבור 13 דקות ועדנן צ'וסטוביץ' איזן בדקה ה-89.

בפלייאוף העליון, גנט התרחקה ממאבק האליפות לאחר 1:1 במשחק החוץ מול לוקרן. שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בתוספת הזמן של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully