וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הייתי שמח אם היו לי עוד כמה מיליונים לרכש"

מנג'ר ווסטהאם מתלונן על כך שהצליח להנחית רק שמונה שחקנים באפטון פארק הקיץ. על הקהל: "חשוב שיישארו איתנו"

אברהם גרנט התלונן היום (רביעי) על כך שלא קיבל מספיק כסף לחיזוק, אבל הודה שבעלי המועדון, דייויד גולד ודייויד סליבאן עשו כמיטב יכולתם. "המצב בווסטהאם לא טוב מפני שיש הרבה חובות", הודה הישראלי, "הייתי שמח יותר אם היו לי עוד כמה מיליונים לרכש, אבל אני יודע מה המצב הכלכלי. חייבים לזכור שאם הבעלים הנוכחיים לא היו קונים את ווסטהאם אז יכול להיות שהיא הייתה פושטת רגל. בעתיד אני חושב שיהיה לנו יותר כסף להוציא בעתיד". כזכור, גרנט הנחית בווסטהאם "רק" שמונה שחקני רכש בקיץ: רוד בופין, ויקטור אובינה, לארס יקובסן, פרדריק פיקיון, טל בן חיים, תומאס היצלספרגר, פאבלו באררה ו-ווינסטון ריד.

גרנט משוכנע שאוהדי הפטישים מעניקים לו ולקבוצה גיבוי מלא. "האוהדים הם טובים וננסה כמיטב יכולתנו לגרום להם להיות מרוצים. קבלת הפנים שעשו לי הייתה יוצאת מן הכלל. הדבר הכי חשוב הוא שהם יישארו מאחורי הקבוצה. אני חייב לומר שכולם במועדון מנסים לעשות את המיטב".

בתקשורת מגנים על גרנט

אחרי קיתונות ביקורת שספג בשבוע האחרון מבעלי טורים ומומחים בתקשורת האנגלית בעקבות פתיחת העונה הגרועה בווסטהאם, שכללה שלושה הפסדים בשלושה משחקים ומקום אחרון בליגה, היום (רביעי) מקבל אברהם גרנט גם חיזוק. דארן לואיס מה"מירור" כתב טור בו הוא טוען שלווסטהאם אסור לפטר את המנג'ר הישראלי גם אם תפסיד בשלושת המשחקים הקרובים מול צ'לסי, סטוק וטוטנהאם.

"הדבר הגרוע ביותר שהנהלת ווסטהאם יכולה לעשות כעת הוא לאבד את העצבים שלה גם לגבי אברהם גרנט", כותב לואיס, "אולי הוא לא להיט החודש בעיניי האנשים וגם הדמות שלו קצת אפרורית ביחס למנג'רים כמו אלן פארדו ומארק יוז, אבל הוא יכול לבצע דברים ולשנות אם הוא יקבל את הכלים הנכונים והזמן".

בהמשך, מתייחס לואיס גם לתקופה בה נמצאת הקבוצה: "אין ספק שהפטישים נמצאים באמצע סיוט וסדר משחקים קשה מאוד, אבל הטענה שצריך לפטר את גרנט מפני שהוא לא יכול לקחת נקודות מול צ'לסי, סטוק וטוטנהאם היא פשוט משוגעת. איך אנשים שקוראים לפטר את גרנט יכולים להתלונן על כך שהיד קלה מדי על ההדק בכל הנוגע לפיטורי מאמנים? דייויד גולד ודייויד סאליבן, בעלי המועדון, הבטיחו בעונה שעברה שישאירו את סקוט פארקר בקבוצה והצליחו לעשות את זה בקיץ, עכשיו הם צריכים להישאר רגועים ולהוכיח שגרנט הוא האיש שלהם לזמן ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully