וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני רוצה להפוך את פורטסמות לקבוצה מרגשת"

לישראלי, שיפגוש ברביעי את האקסית, צ'לסי, יש תוכניות ארוכות טווח במועדון. יונס קאבול: "דניאל לוי התייחס אליי כמו אל פרה"

יומיים לאחר נס פח השמן - כלומר התיקו הדרמטי (1:1) שהשיגה קבוצתו באצטדיון האור בסנדרלנד - מתכונן מנג'ר פורטסמות אברהם גרנט לקראת המפגש נגד צ'לסי בליגה ביום רביעי. המוליכה וקרלו אנצ'לוטי יארחו בסטמפורד ברידג' את פומפי האחרונה בקרב קצוות של ממש במסגרת המחזור ה-17.

כשנה ושלושה חודשים לאחר שפוטר על ידי הבעלים של הקבוצה רומן אברמוביץ', ישוב גרנט למפגש הפיקנטי. "בצ'לסי קיבלתי קבוצה שהייתה בדרך למטה והאתגר היה להחזיר אותם למסלול הניצחונות, וכך עשיתי", אמר המנג'ר הישראלי. "בפומפי זה אתגר שונה, ראשית אני צריך להוציא את הקבוצה מהתחתית, ובעתיד להפוך אותה לקבוצה מרגשת.

"בפורטסמות האתגר גדול יותר", הוסיף גרנט, "בגלל שהבעיות הרבה יותר גדולות בקבוצה. כולם ייעצו לי לא לקחת את הג'וב, אבל זה דווקא גרם לי להיות יותר שאפתן לגבי המינוי והרצון להצליח".

גרנט אף המשיך להלל את בחוריו לאחר התיקו: "אם אתה בתחתית, אתה צריך להראות רוח, תקוה ואמונה. אם לא נראה את הדברים הללו, נישאר בעמדה שלנו כרגע, ואת זה אנחנו לא רוצים. אני יודע שהדרך היא ארוכה אבל אני מאמין, ובמשחק נגד סנדרלנד השחקנים הראו שהם גם מאמינים שאפשר לעשות זאת".

אף אחד לא יתייחס אל יונס קאבול כמו לכלב

כובש שער השוויון לפומפי נגד סנדרלנד בדקה ה-93, יונס קאבול, ייחסר לגרנט ולחבריו מהמשחק בלונדון, לאחר שספג כרטיס צהוב שני בגין הורדת החולצה לאחר השער. "זה היה טיפשי", הודה קאבול. "ידעתי שיש לי צהוב, אבל זה היה בלהט הרגע".

אחר כך התפנה קאבול להסביר למה הוא לא עבר, ביחד עם חבריו מטוטנהאם, סטיד מלבראנק, פסקל שימבונדה וטימו טאינו לסנדרלנד, והעדיף את הקבוצה מדרום אנגליה.

"הסיבה לכך היא יו"ר טוטנהאם דניאל לוי", אמר. "הוא רצה להתייחס אליי כמו אל פרה. אמרתי לו: 'תראה, יש לי אישיות ושכל משלי. אני לא כלב'. הוא אמר לי 'אתה הולך לסנדרלנד', אז אמרתי לו בחזרה: 'לא, אני לא הולך לשם, אני לא הולך לאיפה שאתה רוצה".

* אחרי שזכה עם פלמנגו באליפות ברזיל וסיים כמלך השערים של הקבוצה, אדריאנו לכד את תשומת לבה של ווסטהאם, ו"גארדיאן" הבריטי מדווח היום (שני) כי מאמן הפטישים ג'אנפרנקו זולה עושה מאמץ להביא את החלוץ הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully