וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחונות לטועמה ובלילי, הפסד ללוקרן

לאריסה של טועמה ואבוחצירא ניצחה 0:1 את קבאלה. 90 דקות לשלושת הישראלים שקבוצתם מידרדרת. 14 דקות לבלילי

אחרי ההלם ושבוע האבל בעקבות מותו הפתאומי של החלוץ המקסיקני אנטוניו דה ניגריס, שבה היום (ראשון) לאריסה היוונית לפעילות, ואיתה צמד השחקנים הישראלים, סלים טועמה (86 דקות) ושמעון אבוחצירא (83 דקות). המשחק מול קבאלה, המדורגת רביעית בטבלה, יצא לדרך אחרי דקת דומיה לזכר דה ניגריס, ובדקה ה-16 החמיץ אבוחצירא הזדמנות ראשונה טובה.

אחרי מחצית מאופסת הגיע השער המכריע עבור לאריסה, שבשני המשחקים הקודמים שלה לא הצליחה לנצח. גסטון קסאס הארגנטינאי, אחד מכוכבי בטיס הספרדית בתחילת העשור, הבקיע את הראשון שלו העונה בדקה ה-60, ארבע דקות לאחר שעלה מהספסל. לאריסה, שהייתה מתחת לקו האדום ערב המחזור, שמרה על יתרונה עד לסיום ועלתה למקום ה-11.

*** גם פיני בלילי חזר היום לקבל דקות באנטליהספור אחרי שהתאושש מפציעה, ושותף ב-14 הדקות האחרונות בניצחון קבוצתו 0:2 על גנצ'לרבירליג'י המדורגת שישית. החלוץ הישראלי החליף את כוכב הקבוצה, אטש נסאטי, בדקה ה-76, אחרי שמיכאל ידינאק הבקיע צמד עבור הקבוצה מאנטליה, הראשון כבר בדקה הרביעית והשני על סף השריקה למחצית. בעקבות הניצחון עלתה אנטליהספור למקום התשיעי.

*** זאב חיימוביץ' לא שותף כשטרק גרוזני נוצחה 4:2 בביתה על ידי ספרטק נאלצ'יק במחזור הסיום של הליגה הרוסית. בעקבות ההפסד חלפה נאלצ'יק על פני טרק, שסיימה את העונה במקום ה-13 המאכזב.

לוקרן ממשיכה להידרדר

לוקרן לא מצליחה להתרומם ולמרות חילופי המאמנים לפני מספר שבועות, הקבוצה עדיין שקועה במקום ה-15 שמוביל ישירות לליגה השנייה. הערב, עם שלושת הישראלים בהרכב, רשמה לוקרן הפסד נוסף, הפעם 1:0 לזולט וארגם ובסך הכל, משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

אבי סטרול, יואב זיו ועומר גולן פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות. האחרון ספג כרטיס צהוב בגלל התחזות ברחבה. שער הניצחון נכבש בדקה ה-35 על ידי הבלם קרל ד'היין. במחצית השנייה התנגש זיו עם חלוץ המארחת ארנסט נפור, דימם מאפו, אך המשיך לשחק עד לסיום.

סטנדרד ליאז' הפסידה הערב 2:0 במגרשה של סנט טרוידן ונותרה במקום השישי כשהיא רחוקה 13 נקודות מאנדרלכט המוליכה. איברהים סידיבה כבש את השער הראשון בדקה ה-63 וג'ונתן ווילמה המחליף סגר עניין עשר דקות לסיום. הבלם הישראלי רמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully