וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייל לחמן פוטר מפאפוס

בקפריסין מדווח כי בשל "חילוקי דעות מקצועיים" הוחלט לפטר את לחמן, שאמר: "לא אהבו שנסעתי לישראל. בשני אפגש איתם"

התקשורת הקפריסאית מדווחת היום (ראשון) כי המאמן הישראלי אייל לחמן סיים את תפקידו בפאפוס. על פי הדיווח, הנהלת המועדון התכנסה לישיבת חירום וקיבלה החלטה לפטר את לחמן בשל מה שכונה "השפעה שלילית על הקבוצה וחילוקי דעות מקצועיים בינו לבין ההנהלה". מה שככל הנראה היה האירוע ששבר את גב הגמל מבחינת ראשי הקבוצה היא הנסיעה של לחמן לישראל במהלך פגרת הנבחרות.

לחמן פתח את העונה בהפסד 3:2 בחוץ לסגנית האלופה אומוניה ניקוסיה, אך פאפוס נראתה רע במהלך משחקי ההכנה ובהנהלה לא היו מרוצים מיכולת הקבוצה. בסוף השבוע, הפסידה פאפוס 2:1 במשחק אימון לקבוצת המילואים, משחק אותו, על פי פרסומים, לחמן כבר לא העביר. עוזרו דימיטריס יואנו מונה למחליפו.

לחמן, 44, מונה בקיץ למאמן הקבוצה הקפריסאית במקומו של ניר קלינגר, שחתם בא.א.ל לימסול. הישראלי ביצע שורה של החתמות ובין היתר צירף את גבריאל לימה והירקלי ג'פרידזה, שכיכב אשתקד בהפועל חיפה, אך התקשורת הקפריסאית ביקרה את יכולת הקבוצה וטענה כי היא סובלת מבעיה חריפה בהגנה. בכך, צפוי לחמן לסיים קדנציה שניה לא מוצלחת מחוץ לישראל, לאחר שפוטר מהארטס אוף אוק הגנאית לאחר ארבעה חודשים בעונת 2007/8.

"כל מה שאני יודע כרגע הוא שקברניטי המועדון לא אהבו את הנסיעה שלי לישראל, בזמן פגרת הנבחרות", העיד אייל לחמן. "יש לציין כי מאמנים רבים אחרים מהליגה הקפריסאית נסעו גם כן. מחר (שני) צפויה לי פגישה עם הנהלת המועדון, ובמהלכה אנסה ליישר את ההדורים עם אנשי המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully