וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות קינן

13.6.2007 / 21:07

טעות של הבלם הישראלי איפשרה לבלגים לנצח 0:1 (מירלאס, 82) את הצעירה, למרות יתרון מספרי מהדקה ה-17. הנבחרת שיחקה התקפי, אבל החמצות, חילופים תמוהים, ואותה פאשלה בהגנה קבעו הפסד שני בשני משחקים

גיא לוי הסיק מסקנות מהמשחק הלא מרשים מול הולנד בפתיחת היורו 2007, והעלה בהרכב את אמיר טגה, שלומי ארבייטמן, עידן סרור ורמי דואני. אחרי שהבלגים נותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-17, בעקבות הרחקתו של מרואן פלאיני, הישראלים השתלטו על המגרש, ובסדרה של התקפות מהירות הגיעו לאינספור הזדמנויות. הקלישאה החבוטה ביותר בכדורגל נכנסה לפעולה אחרי כל ההחמצות בכחול-לבן, והבלגים יצאו עם ניצחון 0:1 לא מוצדק בזכות שער של מירלאס בדקה ה-82.

ברק יצחקי, בן סהר וסרור היו האחראים העיקריים להתקפה המשודרגת של הצעירה, אבל גיא לוי החליט משום מה להשאיר את ארבייטמן החלש ל-90 דקות, נמנע מחילופים התקפיים, ולא הכניס את טוטו תמוז וליאור רפאלוב המסוכנים. בנוסף, החילוף של המגן אלירן דנין במגן נאור פסר לא נראה הגיוני לפני שיצא אל הפועל, ועוד פחות אחריו. מאידך, האיטיות והשאננות של דקל קינן החלש איפשרה לאותו מירלאס לגבור עליו בכדור הארוך שהוביל לשער היחידי במגרש.

בשורה התחתונה, למרות שני הפסדים משני משחקים, הציגה הנבחרת שלנו משחק מצוין על הבמה המרשימה ביותר לגילאים הללו (כזכור, 8 הגדולות של אירופה), הניעה כדור, הגיעה להזדמנויות, והקשתה על נבחרות עדיפות ממנה בהרבה, שהחשיבו אותה כ"נקודות בטוחות" עד לשריקת הפתיחה. ובכל זאת, הבחורים שלנו אפילו לא מככבים בליגת העל, בעוד השחקנים שממול עושים חיל בליגות חזקות באירופה.

הכרטיס לאולימפיאדה לא אבוד, בהנחה שאנגליה תעלה לחצי הגמר וישראל תגבור על פורטוגל במחזור האחרון. אבל בחצי הגמר כבר לא נהיה. אפשר להתלונן על זה עד מחר, אבל זה בטח לא בגלל שהתרגלנו לשחק בשלבים האלה בעבר. אולי זו רק המנטליות הישראלית.

מחצית ראשונה

דקה 7: פלאיני התקדם ושלח בעיטה מסוכנת שחלפה מעל המשקוף.

דקה 8: מיראלס התנהל ברחבה, וירה לפינה הגבוהה, רק כדי לראות את אלמדון הודף לקרן.

דקה 9: הבלגים פתחו עם לחץ על השער הישראלי. הגבהה מסוכנת חתכה את הרחבה, ופלאיני הגיע לא טוב לנגיחה, שהלכה ישירות לאלמדון.

דקה 17: דנין הגביה/שלח כדור, השוער הבלגי פיספס, אבל יצחקי בעט מזווית קשה, ומהאוויר, החוצה.

דקה 18: פילאיני הורחק בכרטיס צהוב שני, כשנכנס בדנין. הצהוב הראשון שלו הגיע כמה דקות קודן לכן בגלל בעיטה בסהר. הבעיטה החופשית נורתה על ידי סרור ושייטה בדרכה לרשת, אבל ביילי היה במקום כדי לעצור.

דקה 24: מתפרצת ישראלית מצוינת הסתיימה בעוד כמעט. סהר שעט לרחבה, השאיר לארבייטמן, אבל ההגנה הבלגית התעשתה בזמן.

דקה 26: ואנדן בורן הצליח להתגבר על שני מגנים ישראלים, אבל בחר לבעוט מזווית קשה החוצה.

דקה 28: יצחקי התנהל 20 מטר מהשער, ושלח בעיטה חדה שדגדגה את המשקף מהצד הלא נכון.

דקה 45: בעיטה לא ישירה משבעה מטרים, אחרי שהשוער הבלגי תפס כדור שנמסר עליו, הניבה בעיטה מסוכנת שחלפה מעל המשקוף. בתוספת הזמן הגיעה הזדמנות טובה אף יותר, כשסלאלום של בן סהר ברחבה הבלגית הסתיים בהדיפה של המגן מהקו. החמצה גדולה.

מחצית שנייה

דקה 47: המחצית השנייה התחילה היכן שהראשונה הסתיימה. ארבייטמן ויצחקי לחצו את ההגנה הבלגית, חילצו כדור, שהגיע לסרור, אבל הבעיטה שלו מ-17 מטרים נהדפה על ידי השוער עם הרגל.

דקה 50: סהר קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב, ובעט מ-16 מטרים ליד הקורה.

דקה 60: הנבחרת לא מפסיקה להחמיץ. דואני שלח את סהר, זה חדר לרחבה, השאיר לארבייטמן, אבל איכשהו החלוץ נבלם פעמיים, פעם ברגל ובפעם בראש.

דקה 63: טעות של דואני איפשרה לבלונדל לבעוט מהאוויר כדור שכמעט הכניע את אלמדון, אבל יצא החוצה.

דקה 73: ואנדן בורה השתחרר ברחבה, הגביה לבלונדל, שהוולה שלו מזווית קשה פגעה ברשת החיצונית.

דקה 80: מירלאס ליהטט ברחבה, החליף מסירות כפולות עם חבר, חתך לרוחב וחיפש את הפינה הקרובה, אך מצא רק את העמוד. מזל גדול לישראל.

דקה 82: גול! מירלאס נשלח קדימה, וקינן האיטי לא הצליח לבלום אותו, והבלגי הכניע את אלמדון בקלות. 0:1 כואב לבלגים.

הרכבים:

ישראל: תום אלמדון; יובל שפונגין, דקל קינן, רמי דואני, אלירן דנין (נאור פסר, 67); ליאור ז'אן, עידן סרור (אבירם ברוכיאן, 78), אמיר טגה; שלומי ארביטמן, ברק יצחקי (טוטו תמוז, 55), בן סהר.

בלגיה: לוגאן ביילי; ספ דה רובר, תומאס ורמלאן, ניקולאס לומברטס, סבסטיאן פוקונולי; אנטוני ואנדן בורה (קיליאן אוברמיירה, 92), מרואן פנאילי, יאן ורטוחן, מארטן מרטנס (פאריס הארון, 46), ג'ונתן בלונדל; קווין מיראלס (טום דה סוטר, 85).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully