וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: וויצ'יטה סטייט הודחה, גם קנזס עפה

העונה המושלמת של השוקרס הסתיימה עם 76:78 לקנטאקי. אנדרו וויגינס נעצר על 4 נק' ב-60:57 של הג'ייהוקס לסטנפורד

משחקי הסיבוב השלישי בטורניר המכללות הושלמו הלילה (בין ראשון לשני) עם עוד כמה דרמות עוצרות נשימה מהרפרטואר של מרץ המשוגע, ואחרי שאתמול כבר תפסו שמונה הראשונות את מקומן בסוויט סיקסטין, הצטרפו אליהן שמונה נוספות. משחקי השלב הבא ייערכו בימים חמישי ושישי, ומיד לאחר מכן, בימים שבת וראשון, ישוחקו משחקי העלית אייט, בסיומם ייקבעו העולות לפיינל פור באוסטין.

אנדרו וויגינס שחקן מכללת קנזס. AP
עוד קריירת מכללות מסתיימת באכזבה. אנדרו וויגינס/AP

באיזור הדרום, קנזס (2) הפכה לקורבן התורן להפתעה כשנכנעה 60:57 לסטנפורד (10). שתי הקבוצות נראו מנומנמות בשעה המוקדמת בסיינט לואיס (11:15 שעון מקומי) עד שהג'ייהוקס, שחסרו את הסנטר ג'ואל אמביד הפצוע, העלו הילוך עם ריצה שנתנה להם 22:24 בהפסקה, אבל הקרדינל השיבו מלחמה, עצרו את אנדרו וויגינס ודהרו כל הדרך לניצחון הדרמטי, אחרי שקונר פרנקמפ החטיא שלשה עם הבאזר.

וויגינס, אחד הפרשמנים המדוברים במכללות ובין המועמדים להיבחר ראשון בדראפט הקרוב שקלע 28 נקודות בממוצע בארבעת משחקיו הקודמים, סיים עם 4 נקודות בלבד (1 מ-6 מהשדה), 3 ריבאונדים ו-4 איבודים. דווייט פאוול, שנעצר על 0 מ-8 מהשדה בסיבוב הקודם, רשם 15 נקודות למנצחים, צ'ייסון רנדל המצוין תרם 13.

היריבה הבאה של סטנפורד תהיה דייטון המפתיעה, שכבר היממה את אוהיו סטייט וסירקיוז בדרך להופעה ראשונה בסוויט סיקסטין מזה 30 שנה. מי שכבר איבדה את נעל הזכוכית היא סטפן F אוסטין (12), שהובסה 77:60 על ידי UCLA, המדורגת 4. הברוינס חזרו לסוויט סיקסטין אחרי שש שנים קשות, ג'ורדן אדאמס הוביל אותם עם 19 נקודות, נורמן פאוול הוסיף 16.

גם ג'בארי פארקר רשם משחק נפל והודח בשלב מוקדם

צ'ייסון רנדל שחקן מכללת סטנפורד. AP
לא נרתעו מקנזס. צ'ייסון רנדל/AP

באיזור המערב התיכון, וויצ'יטה סטייט (1), שהחזיקה במאזן מושלם של 0:35, איבדה את הרצף ואת מקומה בטורניר עם הפסד 78:76 לקנטאקי (8).השוקרס התפרקו בהגנה במחצית השנייה בה ספגו 47 נקודות, בזמן שהוויילדקאטס צלפו זריקות חשובות מהעונשין בקלאץ', וראו את פרד ואנבליט מחטיא עם הבאזר ניסיון לנצח את המשחק. אנדרו הריסון הוביל את המנצחים עם 20 נקודות, אחיו התאום ארון הוסיף 19, וג'וליוס רנדל רשם 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את וויצ'יטה סטייט, שלא הפסידה מאז הפיינל פור אשתקד, הוביל קלנת'וני ארלי עם 31 נקודות, ניק וויגינס, אחיו של אנדרו וויגינס, תרם 5 נקודות מהספסל. בשלב הבא כבר מחכה לה שכנתה לואיוויל (1).

מרסר הקטנטנה (14), המדורגת הנמוכה ביותר שנשארה בטורניר עד אתמול, לא הצליחה להמשיך במסע שלה והובסה 83:63 על ידי טנסי (11) במשחק שהוכרע כבר במחצית הראשונה. הוולטס, שהחמיצו את הטורניר בשלוש השנים האחרונות, נהנו מ-26 נקודות של ג'וש ריצ'רדסון, בדרך למפגש קשה מול מישיגן המפחידה (2) בסוויט סיקסטין.

פרד ואנבליט שחקן מכללת וויצ'יטה סטייט. AP
סוף כואב לעונה מושלמת. פרד ואנבליט/AP

באיזור המערב, אריזונה (1) הרשימה עם 61:84 מוחץ על גונזאגה (8), במשחק חד צדדי בו בלט מעל כולם כוכב הוויילקטאס ארון גורדון, אחד הפרוספקטים המעניינים בדראפט הקרוב, שסיים עם 18 נקודות (8 מ-10), 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות. בשלב הבא תחכה לאריזונה סן דייגו סטייט (4).

קרייטון (3) של דאג מקדרמוט המופלא התפרקה במפגש מול ביילור (6) והובסה 85:55. מקדרמוט סיים בכך את קריירת מכללות בת ארבע שנים כקלע החמישי בהיסטוריה של ה-NCAA עם 3,150 נקודות, במרחק של 517 נקודות מפיט מראביץ' שבמקום הראשון. כל החמישייה של הדובים קלעה בדאבל פיגרס, בראשות איזיאה אוסטין ובראדלי הסליפ שקלעו 17 כל אחד, ומהצד השני מקדרמוט הסתפק ב-15 נקודות (7 מ-14). כעת ביילור תנסה להמשיך לדהור מול וויסקונסין (2).

ארון גורדון שחקן מכללת אריזונה. AP
הוביל את קבוצתו בארבע קטגוריות שונות. ארון גורדון/AP

באיזור המזרח, וירג'יניה (1) הצטרפה לרשימת המביסות עם 60:78 קל על ממפיס (8) במפגש בין שתי קבוצות שהתקשו בסיבוב הקודם. הקאבלירס חזרו לסוויט סיקסטין לראשונה מאז 1995 בזכות 16 נקודות של ג'ו האריס ו-13 של אנתוני גיל, ובעיקר הודות להגנת הברזל שלהם שבלמה את הטייגרס לחלוטין. המשימה הבאה של וירג'יניה תהיה מפגש לא פשוט מול מישיגן סטייט (4).

בין המשחקים המאוחרים היחיד שהפך למותחן היה הניצחון של איווה סטייט (3) על צפון קרוליינה (6) בתוצאה 83:85, אחרי סיום מוזר שכלל חדירה מצוינת של דיאנדרה קיין שקלע את הסל האחרון במשחק 1.6 שניות לסיום, כשלאחר מכן הכדור הגיע לנייט בריט שכדרר עד לקו מחצית המגרש לפני שנזכר לבקש פסק זמן, אבל זה כבר היה מאוחר מדי והסייקלונס עלו למפגש מול קוניטיקט (7).

מאמן איווה סטייט פרד הויברג מלהיב את שחקניו בריקוד סוער בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully